onsdag 19 november 2008

D började ialf bra...

Mmm snön kom o typ försvann lika fort!! Grr.. Tycker bara att d ä så mycket mysigare med snö..Blir ljust o man blir inte lika trött och hängig..
Varit en seg dag, jobbade 7-15 PiP och inte kunde jag somna igår kväll heller.Att det ska vara så svårt att slappna av när man vet att man ska upp tidigt??
Dom som vet säger att man ska ha...
-Mörkt i rummet..Vilket jag kan garantera att sovrummet är!
-Inte ha tv på elr radio.. Har jag inte heller!
-Räkna får..Tro mig har nå gått genom hela världens Bräkande!!
-Svalt..Mmm ä lite som en igloo i rummet!
-Läsa en tråkig bok så man blir trött..Fungerar absolut inte, istället tänker man på annat!
Så vad göra???

Aaa vad deppigt det blev..
Men imorgon blir det bättre : ))
Då åker jag till Motala och friserar mig litegranna. Och träffa familjen Tjoho : ))
Och Jocke kommer hem.. Blir en bra dag!!

Nje ska ta o pyssla litegranna städa kanske?..Elr kanske inte lät för träligt..
Och invänta kvällens höjdpunkt!! Greys.. Blir nå lite rött till det (Y)
ByeBuj!

2 kommentarer:

Mickan sa...

mmm..syss..ibland är allt så pissigt tråkigt..inget hjälper,,

tänker på dig o vet att du snart e fit for fight again:)

Tini`S sa...

Mmm så sant du om nån vet la det..
KramS

slideshow