tisdag 9 december 2008

Why???

Hmm hur är det möjligt att mitt lilla söta 1:a gångs Pepparkakshus har redan efter 4 dagar rivit sig själv??Oki ärligt så var det väl inte jordens finaste hus..
Men lärdom ger ju färdighet så huset jag gör nästa år kommer bli perfa...
Men årets ojojoj..Jocke sa med ett skratt att det såg ut som en 3 åring gjort det.. :/ Kan dock med ett skratt hålla med..Hade nå ingen riktig koll alls på vad jag gjorde..Bildbeviset.. --->
Jag kan bara skratta åt eländet.. : )
En riktigt bra dag har jag haft..Jobbat..Så skönt fick tider nu för hele helgen med..Fredag Till Måndag (Y).. Skönt att veta att telen inte ringer kl 07.00 PiP.. Veta vad man ska göra.. Mor & "pappa" kommer & flyttar in under helgen för bror o hans Sofie ska resa på juleresa till Polen..Vissa har generösa arbetsgivare minsann ; )
Så då blir dom barnvakt till Sagis.. : ) Skönt att ha dom nära om så bara för ngr dagar Nicey..Blir lite mat och en tripp till Örebro.
Så har jag varit hos Vivan & pimplat kaffe och ätit görsagoda Lussebullar Thanx det var trevligt (Y)
Imorron åker jag till Motala och klipper mig igen : ))
Sen drar mor & jag till Norrköping och jag ska äntligen träffa mormor o min moster efter typ hmm glömt när jag senast träffa dom.. : /
Sen blire mys med syss o barna och så ska hon få exprimentera med håret mitt behöver lit nytt : ))
Och hoppas ryggen din ä bättre bejb.. Love You

3 kommentarer:

Mickan sa...

O VAD ska jag göra med ditt hår???

Anonym sa...

Jag vet vem som rasat ditt fina pepparkakshus..hustomten! Han smyger på dig och kollar om du är snäll, så du får några julklappar, hahahaha, tror du inte!!?? Há´ det sötis..//

Tini`S sa...

Läs din blogg så har du svaret Syss!!! ; ))

Hustomten mmm kanske det är..Men jag är ju Gudasnäll jag :)

slideshow