tisdag 16 december 2008

JuleBestyr!!!

Mmm vilken seg dag..Pinsamt Jocke ringde & väckte mig typ 12!! Men måste försvara mig med att jag va uppe te 3 inatt & även en svänga kl 8 PiP..Skönt & bara få sova ibland..Behöver väl min sömn när man inte vaknar innan..
Men fick ett ryck så åkte till affären & köpte en juleskinka & 2 kg köttfärs..Så har stått o stekt kullebullar i en 2 timmar känner mig en aning flottig..Lyssnat på jul musik o även griljera en lita skinka : ) O hade lite mandelmassa så gjorde lite gubbar o grejer.. Men hur dom ser ut kan man ju diskutera.. Men övning ger färdighet..Så som jag sagt tidigare nästa år är jag grym på allt som har med Jul att göra (Y)

Så är nu lite mer seg..Blir en dusch o sen soffmys..Har stickat en halsduk till Sagis till jul & har halva Mollsans kvar så kanske bäst att sätta händerna i den..

Imöra blir det jobb 10-16..Ska till arbetsförmedlingen innan TjoHo..Dom har kallat mig..Förstår bara inte riktigt vad dom är bra för för dom hjälper ju inte till något ialf..Man ska visa upp sig 1 gång i månaden, har bett dom om hjälp med att få mig ett jobb men det ska man klura ut själv..O tro mig jag söker jobb för fulla muggar men finns ju inga :/Man känner sig så maktlös,vilja så mycket men inte kunna..Blir lite mer Crazy än vanligt!!! Jaja som syster brukar säga -Bara att gilla läget!! Hmm o till dom ska jag på Torsdag istället för fredag : ).. Vi ska båda till Carro gå & bli snygga i håret om jag bara kan hitta mig en kulig busig frisyr som passar till mitt ostyriga hår..?? Sen blir det JulHandel.. Sen äre snart helg & Jocke kommer hem & blir hemma i 2 veckor..Aaa låter mer än perfekt i mina öron (L).. Duschen var det ja!!

5 kommentarer:

Mickan sa...

"bara gilla läget";)fast ibland ska man inte det!
ska bli gött att få bli lite finer på torsdag:)
jag har ont i min mun syss:(
o jag är vimsig..stress?varför?

ska sluta tänka på andra:)haha
jag ska bara tänka på MIG!
kram ego mig..
älskar dig

Tini`S sa...

Frågar du mig Varför du är stressig??? Knasiga du..Se dig om o se vad du gör..O se detta som en varning!! Inte alls bra..Dags att prioritera om livet min kära syster..O då pratar jag bara inte om dig du vet (L)
Fina ska vi bli..Haha kanske skulle klippa samma frilla ; )

Mickan sa...

Ego jag ,glömde ju säga att du pysslar på så mysigt hemma i vretsorp skogar:)LOVE

vivan sa...

Himmel vad du har varit huslig!
Nu ligger du på plus!!!

Här är det fest och glam varje dag..lussefirande och födelsedagar löser av varandra!

men till helgen(är ledig)skall jag steka köttbullar...sillen är inlagd
men klappar skall inhandlas....puh!! kram!

Anonym sa...

ojojoj, vad du julstökar "sötis"! Tror att du har ett riktigt fint "julstämningshus" nu! Hoppas ni får en fin julafton,att din mamma orkar med och att alla andra får vara friska..GOD JUL FRÅN PAULI COH MIG TILL ER..//

slideshow