måndag 29 december 2008

Tomt..


Ibland känner man sig bara så tom,utan anledning :/ Man vaknar och man vill bara krypa ner och sova och vakna igen och va Full Hmm..Fuller på liv och alla tjogrejer man är när man känner sig på topp.Japp..Man måste la kanske va nere nån gång utan anledning för det har jag inte..Har det så bra med allt..Kärlek,familj och vänner..Bara arbetslösheten som kryper på då och då..Jag blir skakis var gång jag fyller i det förbaskade kassakortet :/ Nu har du avverkat så många dagar och dessa återstår..Mmm skitkul..Och sen då?? Jag vet inte vad man ska göra.Det finns ju liksom inga jobb.Har ingen vidare lust att ta picket och packet och flytta.Det funkar ju bara inte.Flytta dit jobben finns Jope visst!!! Ska börja premunera på trisslotter nu. ; ))Storvinst till Snavlunda..
Är ett nytt år på onsdag, se framåt och hoppas på det bästa (Y) Har alltid haft ett sånt flyt med jobb så turen vänder kanske snart : ))
Ska fira nyår inne hos Bror & sofie kommer nå en ca 20-27 pers hörde jag men då äre med barn oxå i diverse åldrar så blir nå lite skapligt lugnt..Syster kommer med,med sin familia kuligt :)
Har idag vari i Örebro & Bowlat & dra på trissor men fick storspö av Jocke!!Är fortfarande i lite chock ; )) Blir revansch inom sinom tid kan jag garantera..

Nje nu ska jag ta mig en funderare och skaka ut tomheten och fylla ut med lite skoj :)
Det blire imorgon ialf.Ska te Motala och få fina naglar..Träffa syss & barna en sväng-Och Mammis (L)
KramIz

2 kommentarer:

Mickan sa...

snygg ny layout:)

Mäh..jobb?finns massor på vimpelgate ;)

Nytt år nya tag:)

syns snart,det e väl en början?:)

love u

vivan sa...

Just nu på falkgatan???

Lägger i svart färg i mitt grå!

Lingan och Patrik kommer och äter!

Önskar dig ett jätte bra 2009 med mycket jobb och att du får komma ut till oss....

Jag kommer den 14:de...skall bli kul, jobbar på att få med Hulda!!


GOTT NYTT ÅR!!

slideshow