söndag 4 januari 2009

Då var denna dagen snart till ända...

Kallt har det varit himmel Brr..Brasan har värmt en del..Och att kolla in Jockes rumpa när han har varit kreativ och gjort väggord Mmm ; )..Impad av honom må jag säga.. Blev perfa (Y) Skulle kostat 1400 och köpt det väggordet nu kosta det ett par timmar med pensel och färg..Titta o bedöm själva : )Blev inte mycket med att rensa på övervåningen idag inte..Får bli en annan dag,är trötter snoret vill ej ge sig :/..Hoppas på att det blir bättre till imorgon bara..Ska då jobba 7-13.30.Dom ringde idag.Önskar jag kunde få ett schema och gå på.Planera lite.Hatar och aldrig veta,och kan man inte så får jag dåligt samvete!!
Blir lite mys nu..Hotta mackor..Godiset & chipsen tar vi med ut till The MovieRum & ser nån goer Film..

7 kommentarer:

Mickan sa...

jag tycker inte om er 2 just nu..sitter o bölar efter mina väggord...
min första sponatan reaktion var
.APA...
sorry...

:(

Mickan sa...

btw:vart så snyggt!!
nu gick våran propp..

Tini`S sa...

Mmm visst vart d fint :)
Lovar att hjälpa dig..
Puss
från Apan ;)

vivan sa...

Oj vad snyggt han textat!

Så, du har varit hos oss och jobbat, synd at jag var ledig då...
trevlig trettondagshelg!

kramen!

Tini`S sa...

Hmm ja du Vivan han har textat fint han : )
Men vi fuska lite med..Hade en projektor kopplad te datan som förstora texten o sen rita av..Pilligt men fint (Y)..

Charmed sa...

Nu va ju jag tvungen att gå in o kolla eftersom din kära syster vart arger, tihi...
Fiiint =)
// Therese

Mickan sa...

grrr är det forfarande!!!;)

slideshow