söndag 26 april 2009

Har blivit lite splittrad vad gäller bloggen elr bloggning..Finns så mycket man vill få ur sig som kanske andra inte behöver läsa elr rättare sagt få del av.. Och andra sidan äre ju kanske kul att läsa lite kuliga saker med..Och ska man få del av det kuliga så kanske man får stå ur med det bittra lite tråkigare??
Har vari full rulle sen senaste bloggningen.. Va i Motown Onsdag till Torsdag.. Mystid med syss och barnen,blir bara roligae ju äldre dom blir..2 små undebara troll..Sen hade mor & jag en lita shoppingrunda i torsdags då jag unna mig ett par skor,en tröja & en väska..Allt i rosa..: ) Inte illa jag shoppa haha Nice (Y)
Sen har jag jobbat & jobbat blandat med lite pms som nu är öve tjoho.. : )

Så har jag ju då oxå tänkt..Jo jag kan det ibland..Vart gränsen går för att lägga sig i?? Om man lägger sig i andras liv pga av att man typ inte har nå bättre för sig då kan jag känna att det ä lite onödigt då man bara göttar sig i brist på annat..Men om man nu lägger sig för andra vinning, då får man ju oftast skit tillbaka för att sanningen är ju den som ondast gör..Och träffar den rätt det är ju då skiten kommer Det kanske inte är så lätt att bryta vissa mönster men när man vet att man hamnar i samma mönster om man går över en gräns då ska man ju nånstans tänka 2 gånger till,speciellt om det finns människor runtikring som blir lidandes..Eller har jag fel???
Jag är inte perfekt finns ingen som är och alla gör ju fel & misstag..Men hur många gånger ska man behöva sitta och oro sig och må dåligt för andra??? För rädsla över vad dom kan göra??
Jag önskar ibland att jag va lite mer ego.. Det skulle hjälpa i många fall men oxå även stjälpa..Man vill folk så väl men hur "väl" få det bli?
Man är sin egen bästa vän, men man måste oxå se saker med andras ögon då & då..

Vårkänslorna har nu börjat gå över i sommar känslor.. : )) Bor rätt så vackert kan jag nu konstatera när blommorna blommar och koskits lukten sprids som en vidrig sommar parfym..Urk..Men betyder ju en sak och det är ju det man väntar på att sommaren snart är här..
Nu ska jag laga dinner te mig & love sen blire söndagsmys & lite laddning inför veckan som komma skall..Lite jobb men ska även ta o unna mig en helledig helg..
KraMKalAs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nemen,hoppas dina de dära tankarna snart försvinner,o blir positiva!
..Inte svårt med tanke på vädret kanske,lovely!

Snart ska vi iväg på grill lunchning,häng på rå;)?

Puss syss

Tini`S sa...

Va gött det hade varit då : ))
Men jobbet kallar serru..
Är marken här på Onsdag..Du kommer inte då???
KramIz

slideshow