torsdag 9 juli 2009

RegNig DaG

Sitter i soffan med duntäcke & mysvarning med Spotify = Michael Jackson & kollar ut på den svenska sommaren..RegN RegN!!! Undebart..Suck..Jocke kommer hem snart efter hanses arbetsvecka..Tycker mer & mer illa om att vara sk gräsänkling..Men vad gör man?? & helgen jobbar jag hela..Inte mycket till umgänge man får egentligen :(
Kom hem från Motown igår..Var hos syss & vildingarna :)..Att dom ska bo så far away & mammi..Saknar dom nära ibland..Men har ju ialf Bror & Sagis om knuten :)..
Har vari fullt upp sista veckorna..Jobbat skönt kan jag lova schema rad & socialt..Hann ju oxå med & få lite sol när den dök upp i 2 veckor med start samma dag som mitt schema började vad var det jag sa?? ;)..
Var i Motala förra helgen för att gå på Fesivalen..Blev ju inte mycke med det hamna på Brygget isället För kvällen bestod av regn & ännu mera regn men var ialf kul att få komma ut en sväng :)
Ja händer inte mycke precis så äre med det!!
Men har börjat att åter igen retat upp mig mig på en greja.. Hur det kommer sig att vissa människor inte fattar saker?? Om man ordagrant säger en sak om & om igen, hur kommer det då sig att det lika fan blir tvärsemot?? Hur svårt ska det vara att lämna människor ifred?? Detta får mig att må illa.. Alla människor är olika tur det men när ska man fatta????
Lägger upp lite kort istället : ) På det mina syskon lyckats med ; ))





2 kommentarer:

Anonym sa...

Mormors o Farmors godingar....

Anonym sa...

Mys pys:)

Kärlek i massor...syss din

slideshow