onsdag 26 november 2008

Det Bara Suger..


Känns inte bättre nu ialf!! Ska ju vara glader fyller imorgon & snön hinner inte försvinna för det..Så får min födelsedagsfrukost med adventsljustakarnas ljus o snö..Mys..Men inte kul ensam.. Varför kan man bara inte vara glad jämnt??Skulle det kanske oxå bli för tråkigt?? Jag vet inte men vet bara att även om man har det hur bra som helst äre bara för träligt ibland och man "faller" in i nån trans o man tar sig inte upp..Och jag som är så Pinsmt känslig kan bara börja grina.. :/ Jobbigt men kan bara inte stoppa det..Hände förut på jobbet Hmm kul.. Satt ensam i en bil och skulle köra mat och helt plötsligt så kom tårarna och inte kan jag tycka synd om mig själv för finns inget att tycka synd för!! Fattar nada! Brukar inte tycka synd om mig själv fast man kanske får den uppfattningen.Kanske har det sättet att det verkar så jag vet inte jag vet ju bara hur jag känner.Tycker jag är mer mån om andra än mig själv..Och ibland glömmer bort mig! Vill gärna att andra ska ha det bra och det är oxå jobbigt att se när dom inte har det utan kämpar på och ni vet vem ni är så ta det till er..Även på jobbet engagerar man sig ibland för mycket men man är ju inte mer än människa kan jag tänka. Hellre det än att vara känslokall är ju människor dom med. Gick hem kl 13 idag istället för 16 vart nästan ivägskickad.Har vari hängig ngr dagar men det är man ju ibland.Men idag har jag frossat o vart väck i huvet (mer än vanligt) Så kom hem och hade feber,inte så kul med tanke på att jag skulle jobbat mina sista 2 dagar nu Torsdag & Fredag.Kommer sakna detta jobb har under min 13 år i "arbetslivet" aldrig haft så bra arbetskamrater som nu.Alla är så enkla och lätta att ha och göra med man arbetar verkligen i grupp hjälps åt och finns för varandra.Och inget skitsnack och hur vanligt är det????Brukar ju allt som oftast finnas någon människa man har svårt för, men inte ens det har jag hittat! Är väl en liten del i att det känns Surt allt nu..Inget Schema och trygghet att veta när man ska jobba..Det sociala med arbetskamrater och bara komma ut och arbeta..Och sen feber..Mmm man blir la bölig då.. Nu längtar jag tills imorgon.. Födelsedag och Jocke kommer hem (L) Sen äre snart lördag då familjen kommer : ) och då ÄR jag frisk och alert! Och på ett bättre humör (Y)
Alla har väl sin rätt att se allt i mörker för att sedan veta att det blir ljusare.. Förståelsen För Varann & Livet!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRA NU SKA DU VARA GLAD DU FYLLER JU ÅR I MORGON,VI HÖRS I MORN.

KRAM MAMMA

Tini`S sa...

Mmm..
Hoppas det går bra för dig imorgon..
KraMs

Anonym sa...

JAA DÅ DET FÅR VI HOPPAS MEN MÅSTE SÄGA JAG GILLAR INTE LÄGET INTE.

Tini`S sa...

Nje men tänk på det positiva i längden vet du..
KramS(L)

Mickan sa...

mm säger som du själv sa just:
-men tänk på det positiva i längden vet du..

syns snart:)))))

slideshow