fredag 21 november 2008

Fredag Hela Veckan...

Uhh hatar det programmet finns d verkligen inte i denna värld nå roligare program o sända en fredag??? Pina genom sig d programmet medan nerverna ökar för vem som får lämna idol.. Mmm d följer jag kan ju inte missa o se Min genom hela programmet favorit...Kevin..Skulle vara himla lustigt om han inte vinner hela skiten..Han kan ju ta mig tusan allt anpassar sig till va som.. Lite för mycket kanske han kan bli ibland men vilken härlig människa..Man blir glad bara att se honom..Får be till gudarna att Johan Palm får åka hem..Kanske återvända när målbrottet landat..Låter förbedrövligt!! Men missar det ikväll ska jobba och hinner väl lagom hem till utröstningen.. :/ Jobb hela helgen lång... Nada kul att jobba helg!!!
Har så mycket jag måste göra och det finns ingen tid..Vill förlänga dygnets timmar en aning..Men om en vecka kanske man ä utan vikariat igen så då har man all tid i världen.Arma mIg :/
Nu blir det o baka lite kakor till Kalaset : ) Så man har nåt att bju på (Y)
Sen äre spackling o slipning som gäller i garaget..Om jag nu inte hittar på nå bätrre o göra Hmm..Känner mig tusan bara ivägen där ute..Känner mig mer som en förstörare & klumpeduns..
Vill bara att det ska bli klart så vi får iordning på vardagsrummet o framförallt BioN!!
Och.... Att slippa vara gräsänka även på helgerna ; ))

Heja nu på Kevin ikväller : ))
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.730809

1 kommentar:

Mickan sa...

..vad man än säger om johan palm så är han allt en "idol"med alla dom fnittriga tjej fansen han har;)
MM jag tror kevin kommer komma långt,kanske vinna allt!alice har vi ju me,men personligen vet jag inte längre då MIN LARS är borta..
..Anna då:)

Grattis till din nya lilla svart vita!går den bra??:)kramar i masssor(L)

slideshow