lördag 22 november 2008

Överraskad utan dess like..

Ja det kan man ju gott säga.. : ))..

Var inte på det bästa humöret igår kan jag väl säga..Kanske kan skylla på Pms..HatarT!! Elr bara en vanlig tråkdag.. Jocke kom hem sent i torsdags kväll..Jag skulle iväg och jobba en Fredag kväll :/.. Ibland ä bara allt för tråkigt..
Åkte iväg och trösthandlade mig lite julefix gejer..Så tänkte gör lite eget pynt o kanske en dörrkrans..
Men Fick mig en lita suprice när jag kom hem..Min födelsedags present i förskott o dra mig baklänges : )) Fick en så söt liten dator av Jocke en mini mini den är så finer : )Ville verkligen ha mig en ny data en bärbar..Så skönt att slippa sitta vid ett data bord..Vara "fri" o ta den med var som helst (Y)


Så hiskligt glader Thanx & LoVe
Haha va tvungen att lägga en mobil på datan för att jämföra.. ; ))


Och inte nog med det..När jag kom hem från jobbet trötter o bara ville vara..Så tittar jag in i vårt Hmm så annars katastrofalt röriga V-rum med grejer överallt..Så står det där 2 soffor : )) då har han städat iordning och flyttat ut grejerna och fixat.Så nu sitter jag med min nya dator i mitt "nya" v-rum och tittar på stjärnor på is och hoppas på att lipsillen åker ut!!!!

Me ett leende på läpparna för fy fasiken vad ja är tokkär!!!!
Man kan förundras för lite och glädjas åt desto mera!!
Jag är kort & gott lyckligare än vad jag nånsin trodde var möjligt!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

härmapa säger micke åt jocke;)

mmm kul med sin alldeles egna faktiskt!

kan lägga ut kort på det färdiga rummet så e du snäller döt?
nyfiken så in i den!

Lägger ut på vårat hem i nån vinkel om du vill ?vilken vill du se?
love:)

Tini`S sa...

Har ni gjort om elr??
Jo jag kan ta kort så får du se dom imorgon : ))
Om du har tid att träffas en stund innan jag åker hem??
KraMs

slideshow