torsdag 27 november 2008

Hipp Hipp Hurra På Min Dag

Haha min härliga Syss med hennes små rim..Detta skrev hon till mig och tyckte det var lite kul så lägger ut det här : ))

Tänk vad tiden gått fort, det var ju inte länge sen Du slog mig så jag blödde,o jag din tand slog av..

Stackars mamma som på den tiden nästan bara kunde banna!..

Kanske ej så konstigt,vi var ju rätt "balla"!

Tiden går och inte längre är vi små,både du o jag har fått ett o annat sår,plus på köpet påstår du dig ha fått gråa hår;)

Nu slutar jag rimma innan jag åker på att få mima..För så dåligt var detta "rim"!

Grattis på födelsedagen!

Thanx syss men är tusan mig inte gråhårig än du!!!!!

3 kommentarer:

Mickan sa...

grattis kramar på dig syss!

hoppas dagen blir bra idag..vi syns i helgen då blir den BÄST:)

kramar o pussar

Thez sa...

grattis på din dag önskar Mike, Milo och Thez

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag! Hoppas du får en toppen dag. Många kramar Sandra m. fam =)

slideshow