torsdag 27 november 2008

Bored!!!

Nje detta är sista gången jag fyller på en torsdag :/ Elr rent av en vardag!! Fy bubblan vad tråkigt o sitta ensam när man fyller!! Inte riktigt 100 så hade la förmodligen inte orkat med allt för mycket ialf men men!!
Så här sitter vi Katten o jag vid brasan & tack o lov för min nya vän..Min dator : ).. Den har följt mig under dagen!!
Min bror va ialf här med sin Saga imorse och åt frukost..Hade gjort mig till vid spisen med julegröt..Tji fick jag för varken han elr Saga åt gröt! Tack för den!! Och väntar på Jocke..Vill han ska komma nu!!

Nje kanske blir en bättre dag nästa år..
Nu ska jag få upp värmen & tända mina alla värmeljus..
See Yaa

2 kommentarer:

vivan sa...

Nu skriver jag mina telefonnummer till dig!
Och du får skriva av dem...och ta bort dem från bloggen sedan...ok!!
eller skicka mig din mailadr....ja det är bättre
min mail...
vwellermo@hotmail.com

vivan sa...

Är hemma på fm...skall åka till Lerbäck på samverkansmöte...tänkte bjuda på lite mackor till kaffet..

vi måste träffas iaf...skönt att du är bättre...kramiz:)

slideshow