onsdag 12 november 2008

...Sakta Men Ganska Säkert BörjaR Jag...

Mmm som sagt då sitter man i bloggträsket kanske? Elr inte? Vad vet jag?? Har "Lurat" på vissa att börja blogga och själv följer jag de flesta,vänners & vänners vänner.Man får sig små goa skratt men även en inblick i hur andra har det! Kul men även lit patetiskt måste ja säga.. Så snälla blir jag patetisk, låt mig veta please!! Ärlighet & uppriktighet ä prio 1 i mitt liv!! Säger int att ja lever så jämt gör me små snedsteg här o var d gör la alla men så länge du erkänner d för sig själv o kan be om ursäkt så äre la lugnt?
Vet ej egentligen va min kommer handla om tycker ju int själv att jag kan skriva..Pratar hellre o skriver som jag pratar så kan bli lit klurigt.. Händer nå int så mycket i mitt liv..Inga barn att prate om,inga fikastunder..
Men lever livet o mår så mycket bättre än vad jag nånsin trodde var möjligt.
Lever med världens bäste Jocke,har mina underbara syskonbarn o skämma bort ;)
Härliga småknasiga syskon!! En mammis som nu ä min stålismor!! O vänner som int bor så nära men dom finns där ute o dom riktiga dom har man alltid trots hemska avstånd!!
Jobbar på inom vården.. Arma mig.. Trivs som tusan men kan vi int få lit mer pengar så man "vågar" åldras.. Resurser behövs!! Mer personal!! Alla ä vi la värda ett värdigt liv efter allt slit vi gjort..
Underbetald,Utarbetad Undersköterska..D ä jag om ngr år..Ha om ngr år..Hmm ä ju redan 2 av 3!!
NattiKramS

2 kommentarer:

Mickan sa...

Syss,det här kommer gå fingemang vet du;)
YOU Do It!

Dont like rödvin No More;)

Thez sa...

va fint du har det "hos" dej.. jag har ändrat lite "hos mej... välkommen till den här världen:)

slideshow