torsdag 13 november 2008

Så Trött Men Lika Glad För Det :)

Trött är bara förnamnet..Zzznark!!
Har varit en lång dag.. Men Nicey : )
Åkte te Motala i tisdags till Syster Yster & Barna.. Hon är Gräsänka o ville ha sällskap & lite barnpassning (För kunna pimpla vin & tjåka i telefon kanske?? Hmm ;) Nje vars har varit underbart men man blir ju i ärlighetens namn trött av att hela tiden ha barn ikring sig när man inte är van vid det själv..Så mycket man måste tänka på.. Men älskar det, sova kan man göra när man tackat för sig om många år förhoppningsvis.. Är bara lite tråkigt att bo så långt ifrån dom.Syrran & barna & Mamma.. är så van att ha dom nära:Känns tomt & lite ensamt :(
Men klagar inte har d så bra man bara kan ha i mitt lilla snavlunda : ) Lyckligare än lyckligast.. (L)
Så har ialf spenderat tid med dom & då blir det ju som alltid lustigt men sant att Mickan & jag sitter uppe till minst kl 02.00 PIP inte bra inte.. I det huset med dom små Busungarna behövs mycket mera sömn än så.. Men vi har haft det trevligt.ätit gott & bara varit, besök av mamma & "pappa".. & massa tid med Mollsan & Mille..
Hann me ett frisörbesök med : ) Var på tiden..!!
Och nu sitter jag här efter ett kvällsarbetspass & väntar på att Jocke ska komma hem min andra hälft ;) Han jobbar borta hela veckorna & d är väl ingen höjdare precis.. Så torsdagar ä min Favvodag.. Då blir man som en hmm töntig tonåring igen me pirr i magen o ett leende som etsat sig fast uppe i pannan..Sen har man lyckoruset i kroppen te söndagen kommer & man vet att jaha imorron åker han igen :((
Beundrar er som har det så här men även har barn..!! Mickan du är nog en förebild för många!!!

Nu hörde jag en dörr slå igen..Pirret kommer & fortsättning följer ; ))

1 kommentar:

Anonym sa...

aaa förstår att du "måste"gå;)
vill inte veta forsättningen på DET;)

syss

slideshow