måndag 17 november 2008

Måndag & Solsken

Usch så vare måndag igen och gräsänka inte alls kul..Lite tomt här i huset..Men kanske kanske att han kommer hem tidigare :)
Men pysslar på med det mesta..Städning fattar inte att det kan bli så jädra smutsigt så fort Grr!! Tycker inte att jag gör annat än att plocka iordning..Oki jag är en riktigt slarvpella men finns ju en till i detta hus som är det (Värre än mig te råga på allt Hur nu det är möjligt;) och så en katt som drar in hur mycket skit som helst.Men ska ju ändå storstädas fyller ju år snart och då måste det väl se skapligt ut när familjen kommer med MASSA paket hoppas jag : ))
O julbestyr..Baka igår o lyckades med mina saffransbullar (Y) så nu är det bara att ge sig på nästa utmaning.. Och det blir nu att hitta lite Glutenfritt mums till Mollie..Syrrans lilla tös har åkt på det..Stackars barn vara 2 1/2 år och inte förstå varför inte hon får äta det vi får :/ Hemskt!!
Och ikväll bär det av till Linköping ska kolla på hockey Lhc-Rögle.. Ger mig tusan på att Lhc får stordäng bara för jag åker dom milen dit in..Är ledsagare åt en kille så vi gör lite grejer ngr gånger i månaden..Hoppas bara att vädret "sköter" sig..
Ska väl fortsätta me mitt städ :/
Hoppas ni har det kuligare än jag just nu : )

Inga kommentarer:

slideshow