söndag 16 november 2008

SöndagsBak..

Mmm Härliga söndag (NOT) Solen skiner o är en sån dära typisk söndag.. Man ska fixa & dona o hinna med så mycket fast man bara ska vara tycker ialf jag.. Är gräsänka i veckorna & även för tillfället även på helgerna..Jocke han har bosatt sig i garaget.. Bygger & donar och ska väl förhoppningsvis bli klart någon gång inom sinom tid.. Är inte så mycket kvar lite målande o annat smått o plock..
Men snart så, har jag honom tillbaka in i huset.. :)
Så jag tänkte få tiden att gå och för första gången i mitt liv baka Saffransbullar.. Se hur det går. har alltid varit mammas uppgift o ge bort men i år tänkte jag bespara henne det o ge tillbaka alla jag fått..Hoppas bara på att de kommer att smaka..
Sen blir det lite julklappsinslagning..Jag väntar ju in julen o snön framförallt.Blir som ett litet barn när julen närmar är mysigt.. Jocka sa det härom dagen att han trodde jag hade varit en TomteMor i mitt förra liv.. Hmm kanske det kanske :) Men så mycket tjåkar väl inte jag om Jul ;)?
Se om man kanske kan ge sig på lite julgodis?? Hmm nån som har nå bra recept att dela med sig av kanske? : ))
Ha en underbar söndag..

2 kommentarer:

Mickan sa...

mums!saffrans bullar som e sååå himelskt gott
Hur gick det då?
bra?
mindre bra?
(L)

Tini`S sa...

Gick bättre än jag trodde, dom va visst godkända sa dom som smakade dom..Jocke,Peter,Danil&Sofie:)
Jag väntar te ni kommer :))
KraMs

slideshow