onsdag 24 december 2008

Dagen Det!! JuleAfton.. : ))

Japp GodJul på er alla dom få minuter det är kvar av denna dag..Och dagen började mer än bra fär mig snötokig som jag är..Gick upp halv sex imorse :/ inte allt för pigg kan jag säga att jag var..Hade en Lilljul hos grannarna igår kväll Tack för den var jättetrevligt(Y)..Man ångrar lite att man tackat ja till att jobba julafton när man pinas upp ur sängen..Men tröttheten försvann fort vid sex för då började det snöa : ) O en jul utan snö är inte riktigt en Jul!!! Så trots arbete fram till 13 så var dagen bra..Fick julmat på jobbet så mysigt så.. Att hela styrkan kunde äta o ha trevligt tillsammans en stund få lite julstämning innan dagen fortsatte till Motala där kom det en liten gnutta besvikelse..Dom hade inte alls mycke snö där:/ Mycket tjat om snö.. ;)
Men har haft en kanondag..Var hos systeryster med bror och familjen hans och mamma o pappsen..O barna dom har minst sagt hållit låda..Och Tomten han kom..Han va inte så populär i början 2 skeptiska barn..Men gick så bra sen..Mollie gav bort sina nappar till Tomten..Men när john blund anlände kom det fram en lita napp som hon bestämt sa att en var hon tvungen att ha kvar!!!Godingen..
Många fina klappar tack till er alla : )
Och Love fick av mig ett XBox så nu blir det att spela av :))
Nu ska jag ta mig en dusch o sen krypa i min nya pyjamas..Thanx Mor (L)
Nu är det 1 år kvar till nästa Jul..

3 kommentarer:

Mickan sa...

mm var myspys..hoppas ni mår kalas idag du o kärlek:)

syns på tisdag..snart ju:)

kärlek!

vivan sa...

God fortsättning på helgen!
Jag skall jobba nu i helgen....delat lö....dag sö...dag må....
Här var hela barnaskaran igår...det var så trevligt,de fixade med maten,så mig motade de ut ur köket. Erika och Johnny rimmade och sjöng så det stod härliga till.
Barnen lekte och var jättegulliga!
Tomten kom.och gick men lämnade paket till alla!! Mer julkramar till dig!

Anonym sa...

JAA TÄNK TINA 1 HELT ÅR TILL HUR SKA DU FIXA DET.

slideshow