fredag 26 december 2008

AnnanDagJul..

Mmm dagarna går fort..Men det gör det ju när man har det bra : )) Igår var det en slappardag hele dan..Kände mig bakis fast hade ingen anledning till det :/.
Peter & Stina kom och åt tacos sen senare kom Bror & Sofie..Vi spelade xbox spel..Scene it en frågetävling om film var riktigt kul..Sen sjöng vi Lips för "Fulla" muggar för lite fuller blev man allt..Var ju tvungen att få bort Pinsamhets spärren genom att pimpla för att våga ta ton..Varför kunde man inte fått en lita fin sångröst månnetro?? Men nå kan man ju bju på..Spralliga Tina med lite för mycket % halt i kroppen..Mmm var just vad Jocke sa..Va sprallig du blir..Mmm visst vet du..Han har ju inte sett mig fuller allt för många gånger precis tur att jag etsat mig in i han innan han såg "FylleTins" ;)--
O denna dag har vi spenderat i Örebro på marieberg & affärer runtikring..Åkte med Peter&Stina sen tog vi ett lunchbreak med Daniel & Sofie. Ja och vad köpte man på rean??Ingenting..Uhh blir nervös bara jag ser allt folk bete sig som galningar runt reaställen.Fattar inte hur dom orkar??Ett par strumpor & vinglas fick jag med mig hem ialf..Blir lite impad av mig själv..Vars har KöpBerondeTina tagit vägen?? Jocke köpte lite fina tröjor O en skjorta så snyggt så (Y)..Och han suprice`a mig när vi kom hem : )Då hade han vari inne och köpt mig en Platt tång en Gama med laser och grejer för skydda håret och mitt rufs behöver skyddas :/En sån jag har fönstershopppat ex antal gånger.Så nu sitter jag här med så fint & lent plattat hår : ))
Snart börjar KörSlaget!!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

vilken mys dag ni haft:)o jocke snäll!!
ta vara på varann o "friheten!;)

kärlek!

Tini`S sa...

Det vet du (L)

slideshow