måndag 1 december 2008

Efter Fun Kommer Down

Haft en underbar helg med mucho Love..Familjen har varit här..Är lyckligare än jag trodde var möjligt..Livet är för mig bara för bra just nu..
Men..Haha tänk att det alltid kommer ett Men!! Men nu är det ju som så att det finns ju alltid saker man önskar var annorlunda..Att min mamma var frisk nu, att alla jag kände var lyckliga..Att jag hade ett jobb!!! Det har jag ju iofs, jag skor mig på andras olycka..När folk blir sjuka så arbetar jag.. ; )
Vill bara ha en fast arbetspunkt..Att vet när man ska arbeta att kunna planera sina dagar..Nu ser planen ut som så att lägg fram kläder på en stol,ladda kaffepannan för allt som oftast ringer dom vid 7 på morgonen då någon ringt och sjukskrivit sig..Och då är det bara att tacka ja och åka..Kan vara lite psykiskt stressande för ä inte så lätt att koppla av på kvällen när man ska sova och inte veta OM dom ringer.. Men det ordnar sig,jag vet att jag är bra på det jag gör och det får man inte tappa fast det är inte alltid så lätt..Man går lätt ner sig..Men har turen att ha en positiv själ här hemma som inte låter mig tappa tron..Han har gett mig ett lugn och faktiskt ett bättre självförtroende.Jag är jag och jag duger som jag är..Och nu ska jag snart ha mig ett jobb så jag kan åka iväg på semester till Varmare breddgrader och bara få vara o insupa allt ikring..Gud vad jag längtar..Palmer o bad ojojoj..
Har idag jobbat på ett boende jag bara gått bredvid på tidigare..Var trevligt lite skillnad mot hemtjänsten bara.Nu går man på golvet och har alla boende runt om sig..Men inget går nog upp mot friheten att fara ikring till olika människor i olika miljöer.Allt har sin tjusning..O imorgon blir det en annan "helvetisk" tjusning..Tandläkaren igen fy faän..UhhhU!!Aaa hatar det!!
Och på kvällen blire PartyLite party..Men har köpförbud!!Så bara titta :/..
Nu ropar JohnBlund..

1 kommentar:

Mickan sa...

mmm det märks på dig att du mår bra i ditt liv!...äntligen va..jobb finns ju ,ibland mycke,ibland mindre!...gilla läget,o det tycker ja du gör bra syss!!kramisar.

slideshow