söndag 30 november 2008

Dagarna Går..O 1:a Advent har kommit

Mmm nu äre redan söndag & 1: advent himmel vad dagarna går fort lite skrämmande..Och snön är borta.. :/ Och jag är frisker : ))
Igår var det full rulle här hela familjen kom på lite kalas så kul men blir lite rörigt..Syrran & bror har verkligen lyckats få 3 små busfrön utan dess like dom är ta mig tusan överallt..Men det bjuder jag på är ju inte så ofta man får umgås allihopa..Dom är underbara!! Och fina presenter fick vi med Tack snälla (L)
Sen på kvällen kom grannarna över så titta vi på Stjärnor på is, spel lite spel 5 bara smaska på ost & kex.. Var så trevligt så..
Härlig helg som tyvärr snart är slut o Tina blir åter igen gräsänka Blä!!!
Men idag ska vi på julskyltning :) Mysigt värre.. Och är ju snart torsdag igen..
Ingen vecka jag ser fram emot inte..Har ju nu inget vik att gå till..Och det känns inte alls speciellt kuligt.. :/ Ska till Tandläkaren på tisdag :/ Finns ju roligare saker att göra än att gå dit o pinas fy faän vad jag hatar & gå dit är så töntigt rädd så det finns inte ryser bara jag tänker på lukten!! UhhhU...
Lite Kort från helgen.. Familjen O blommor från LoVe






4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hade en toppendag sen! :)
Kmr du till Nkpng på tisd? :D
Kram

Mickan sa...

tack för god mat o allt annat!!
syns snart igen ..

pussar din yster.

Tini`S sa...

Det gör vi KramS

vivan sa...

var är du ring mig i morgon!!!
har mailat telefonnummret!

Måste tjata lite med dig...du är oxå saknad....puss o kram!!

slideshow