söndag 28 december 2008

God Kväll..

Elr natt ska man kanske skriva när kl tickat in på 00.41 PiP!! Börjar få lite grus i ögona nu.. :/
Sov ut imorse och vart väckt av nåt som lät som om någon städade ; ) O kaffelukt..Jammi.Finns det nå bättre av att vakna och få kaffet serverat på sängen..Njope..Jocke har fått nån lustig städnoja!!!Hänger inte med här, är nu andra dagen han fixar och donar : )) I like ;)..Men är väl så när man går hemma i det så ser man vad som behöver göras och plock finns ju en del..
Åkte åter igen in till Örebro och handla litegranna..Men inte jag inte,jag höll mig så långt bort från dessa reaställ man bara kan,orkar inte trängas bland vildgamarna!!Förvånad över mig själv.Vart har gamla Tina Tatt vägen??Men skönt att slippa vissa delar av henne kan jag lova : )) Jocke han handla lite sammet han att klä BioDuksRamen med.Så det var vad han pysslade med när vi kom hem..
Bjöd bort oss på mat hos Stina & Peter..Åt enchiladas GörGott (Y) Och kolla körslaget..Segdraget program tyckte vi.Hatar all reklam!!
Sen vare dags att gå hem och ha den efterlängtade "Premiären" i The BioRum!!! Blev Indiana Jones och ja hur ska man ssmmanfatta det månnetro?? : ) Var grymt!! Ärligt talat som att gå på riktig bio..Vi ladda upp med popcorn o dricka..Fördelen med att ha en bio hemma kan man väl sammanfatta som så att man slapp prassel & oljud från andra besökare.Nice!!..Man hade väldigt nära hem när filmen var slut..En biosalong står inte för gosefiltar om man fryser litegranna..Och skulle nöden trycka på så pausar man och går en vända : ))
Och Jockes leende efter filmen kan man inte ta miste på hur nöjd han var!! Och skulle la fattas annat efter tiden han lagt där ute..Och allt annat runt ikring..
Blir 5 * av 5 Bejb (L)
Avslutades med cigarr ; ) O en ciggis.. Som på tal om annat jag råkat "gilla" igen..Jävla nikotinskit!! Så Nu är det färdigbolmat på Torsdag..Klara jag det sist kommer jag klara det nu..Men denna gång blir det ingen feströkning som jag min dumnicke trodde skulle fungera!! Pinsamt att man kan åka dit på nåt man trodde så starkt man skulle klara.Men men alla gör vi väl nå idiotiskt misstag nån gång i livet.Ska nå köpa plåster så underlättar det ialf lite förhoppningsvis..
NattiKramiZar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu får du sluta med dessa dumheter igen tycker jag du var ju så duktig ju.

Tini`S sa...

Mmm jag vet skäms på mig!! Men vet du på Torsdag så äre slut på det..Inte många pussar får jag serru :/
LovE You Puss!!

slideshow