tisdag 2 december 2008

Humor elr inte?!





Haha denna bild kan just för tillfället säga mer än vad som behövs.. Man kan känna igen sig så väl.. ; ))

Om folk skrattar åt en hur vet man då med säkerhet att det är för skoj elr för att man upplevs som knas?? Har vart med om det..Har så fruktansvärt svårt att formulera mig och ibland säger jag saker i fel följd så jag kan undra själv om det är fel på mig elr om hjärnan inte hinner med i min tankeverksamhet..Men som sagt skrattar folk åt en så får man hoppas det är för det är lite skoj ialf..

Och så har man dom som skrattar åt andra som ett slags "idiotförklaringsskratt" Men det ju dom som tror dom är störst bäst och vackrast vars åsikter alltid är rätt,som aldrig kan rucka på det dom tror är sant..Fast man kan sitta med motsatsen framför dom. Jag fattar inte hur såna människor orkar?? Inte ens be om ursäkt när de vet de haft fel utan bara noncha bort det:Det kan irritera mig så jag blir crazy.Jag är själv envis som synden, vet jag att jag har rätt så står jag på mig men har jag fel så kan jag åtminstonde erkänna det.Och alla människor har sin egen syn på diverse grejer men det får ju stå för var och en. Tänk om alla var lika?? Låt oss va som vi är!!

Ihha och så har jag genomlidit tandis oxå..6500 tusen fattigare..Dom kunde man lagt på en tripp hade varit så mycket skönare!! Vill komma bort,känner längtan nu..Tänk o ligga där med en PinaColada : )

Nu ska jag traska över till grannen och äta ostkaka o lukta på ljus..

3 kommentarer:

vivan sa...

gulle dej!
Saknar dig, och ditt smittande glada skratt...så kul vi haft de dagar vi jobbat...tokat oss och stått i...hoppas du kan vara med och söka när Hillivis tjänst kommer ut...den kommer att konverteras...och kanske bli 75%( nu bara 63%) vi får se..kommer att hålla mina tummar iaf...provar att ringa i morgon...du sover nog nu!!!
natti natti och sov sött...p o k:)

Tini`S sa...

Va glad jag blir att virrTina kan vara saknad : ))
Lita på att jag kommer söka den skulle vara toppen att få jobba ute hos er..Sökte ju Pool tjänsten nu men har ju inga lasdagar att komm med!!SurT!!
Nu ska jag sova jobbar imorgon 7-14 på Norra..
KramS

Mickan sa...

ja du syss ,finns faktiskt människor till allt,har vi nog märkt!men vet du vad vi gör åt dom?
svar:_________!

Snart får du ett jobb igen:)
Lovar:)
pusss

slideshow