onsdag 3 december 2008

Idag är en sån där dag då allt bara är så bra & känns så skönt. Har den där pirriga lyckorus känslan i hela kroppen.. Så härligt..Kan ju bero på att min Spoonis kommer hem imorgon ..& få slippa sova själv Tack Gode Gud ;)Och bara få vara tillsammans.Man tar vara på de stunder lite extra då de bara kommer på helgen!!
Kärleken är ett härligt påfund..
Så har jag jobbat idag så kul, få träffa människor och få arbeta lite..Man blir piggare i kroppen om man får komma iväg och göra något..Och ett härligt samtal har jag fått från Vivan : ))
Tack det var kul att få tjåka litegranna.. Fick mig ngr skratt : ))
Och på fredag ska vi på julbord & spela bowling grannarna o vi ska bli kuligt..Skönt att komma iväg och göra nåt..Behövs inte mycket för att man ska längta och bli lit tillfredställdDet lilla som gör så mycket det är det man behöver för att ha ett lita leende på läpparna..
Saknar min mamma bara :/ Hon mår inte alls bra & då önskar man att man bodde lite närmare..Sry (L)

2 kommentarer:

Mickan sa...

:(mamma är helt färdig Tina...:(

skönt att få hem jocke imorron..

Tini`S sa...

Mmm jag vet ju det ://
Jo det ska bli skönt det..

slideshow