torsdag 11 december 2008

JulStämning..

Nu är det åter igen Snö..O massa..Underbart tycker jag.Julstämningen kom till Mig idag så har nu pyntat upp mina tomtar men hade ju inte så många jag trodde.. :/ Har en påse full men hittar den inte Lita av en Katastrof..Och är ju så att när man letar hitar man det inte..Så kommer väl förmodligen fram tjugondaknut elr nå så :(
Satt upp min lilla tomteby som följt mig i ex antal år..Är ju mycket mysigare och finare live än på bilden..Väntar nu på att Jocke ska dyka upp är så hungrig så jag storknar!! Blir glamour under tiden..Segdragen serie men kul och se hur patetiska dom är..Kul att se dom stå o prata med sig själv..Kanske det är då dom bästa svaren fås iofs..

6 kommentarer:

Mickan sa...

jaha ja nu e tomtarna uppe med ser jag:)

vivan sa...

Måste nog åka ut till julbyn och kolla dina tomtar!
För det är en vacker by du bor i....eller? jag tycker det iaf...nu med all snö. får du vandra ut med kameran och fota det fina! kramilikram!

Anonym sa...

Åhhh sååå fint och mysigt..så gjorde jag alltid förr med, bomull, speglar, tomtar, slädar,glitter och pyntelipynt..//
Älskade det..// Men du vet med hundar som är både högt och lågt, går det bara inte, men saknar det lite faktiskt..//

vivan sa...

Hoppas din dag hos oss på HMTJ- Lerbäck blev en bra dag för dig!

Hörde att de tillsatt pooltjänsten av personal som jobbar i Lerbäck boende.Så då blir det en tjänst ledig där...och så blir Hillevis tjänst utlyst med...det finns hopp att du kan komma att få jobb så småningom! Hoppas,hoppas!!
kram!

Mickan sa...

hoppas med mina båda tummar:)

Men skäms på dig-BLOGGA!!!

Thez sa...

vet ej om vi kan ta oss upp till dej denna vecka... Milo är sjuk o sen är ju Mike på dagis tis-tors. det skulle väl vara fre men då är ju mannen din hemma så då är det väl mys som gäller;).
Annars får vi väl ta det nästa år hihi.
kram

slideshow