onsdag 10 december 2008

KlAnT!!!

En dag i 3 olika städer..Vad man kan hinna med mycket på en dag egentligen..Åkte hemifrån vid 8 raka vägen till min underbara frisör Carro i Motala..Inställd på en klippning men blev 2 koppar kaffe & en Lussebulle istället..Behövdes visst inte klippas.. Sen tog Mor & jag en snabb sväng på staden DeT..Sen schwiss iväg till Norrköping och hälsade på min Mormor & moster Gitte..Tog med kusin Bobbs till ett köpcentra där vi fönstershoppa lite..Underbart & få träffa dom (L)..Schwiss iväg till Motala till syss o lite förkylda barn :/ Ger mig den på att jag har smittan med mig hem..Tål inte barnbaskelusker..De etsar sig fast som blodiglar..!!Lite lek & stoj med Mollie som skulle visa upp sina sångkunskaper och vad hon skulle vara i Luciatåget på dagis.. : )) Så härlig.. Vet inte riktigt hur jag har filmat men snurr kan man ju bli för mindre..


Ätit gott och tittat på Greys Anatomy!!Underbar serie men nu får vi hållas till nästa år.. :( & en ny hårfärg fick jag med..Vet inte vad jag ska säga om den mer att -Ja mamma du fick återigen rätt jag ångrar mig!!!!Jag fattar inte varför jag prompt BARA MÅSTE färga när jag är skapligt nöjd med det jag hade innan.. Men gjort är gjort & det sura äpplet smakar...Som vanligt Tina i ett nötskal..Och mm lite synd äre trots allt om mig oxå..Ramla åter igen,hänt ett par gånger sista tiden..Nu ur syrrans soffa och jag fattar inte hur jag bar mig åt,telefonen ringde och jag svara o skulle gå iväg och prata helt plötslig ligger jag på rygg med benen i en knepig ställning men telefonen den har jag minsann räddat och håller över mig.. Mollies min när jag låg där kan inte beskriva den i ord,men nu har hon haft en riktigt lång harang hur Tina inte ska ramla så det gör ont..Thanx Molls ska ha det i åtanke nästa gång...Så nu sitter jag här med ett blått knä!!Tror seriöst det är nå fel i hjärnan den hänger inte riktigt med som den ska.. Smartast o kolla medans d inte är försent ; )) Men nu är jag ialf henma i ett lite kallt hus,tänk o man kunde få spooona upp sig,men imorron kommer LovE hem....Trött som attans nu kl piper på 01.04 & kroppen skriker efter sömn..Bäst o lyssna innan det händer nå mer.. Avslutar med 2 Trollungar.. En lita less o snorig & en annan liten Showare.. Tack alla för idag..

1 kommentar:

Mickan sa...

AJ på ditt ben syss!men det såg för skoj ut måste jag säga;) tack för den snabba men mysiga visiten!...syns nästa fredag åter..kramar

slideshow