måndag 22 december 2008

Sista Klappen Klappad (Y)

Ihaaa 2 dagar kvar till Jul..Och var är julstämningen?? :/.. När det inte finns nån snö så är den som bortblåst..Men hörde av en liten väder gud att kanske kanske skulle det komma ngr flingor på självaste JulAfton får hoppas att det är sant!! Skulle inte förvåna mig att det blir snästorm istället bara för vi ska till Motala och fira.. Men dit ska jag hur som haver!!
Har jobbat idag var kul och få träffa arbetskamrater som man inte ser allt för sällan..Man får sig goda skratt och man bara trivs.. Har precis slagit in sista Julklappen :) Är så nöjd med mina inköp i år..Tror att alla kommer bli glada o nöjda..Ska bara klura ut en till dig Thez.. ;)Hjärnan arbetar febrilt på min "utmaning"..Och kanske måste jag nog köpa nå till Tina från Tomten... : ))
Nu ska jag mysa till det med lite HemmaSpa och få upp lite värme..Brrr..

2 kommentarer:

Thez sa...

va??!! varför ska jag få en klapp?? vilken ångest jag fick nu.. har ju ingen som helst aning om vad du ska få... hjälp...

Tini`S sa...

Haha..Men var ju ThezPresenten du vet :)Utmaningen..Men med min fantasi kanske det paketet kommer näste Jul..
Ha nu en ritkigt God Jul & krama barna från mig..
KramiZ

slideshow