söndag 21 december 2008

HelGen Över..

Mmm en lång helg har det varit.. Var i Motala i torsdags Jag & Syss friserade oss..Så nu är vi Look Alike bara lite olika hårfärg som skijer oss åt..Och jag tycker hon är snyggare faktiskt!! ; )
Jobbade i fredags sen blev det lugnt framför dumburken..Skulle se Björn Gustavsson``s dvd men somnade!! Då måste man vara trötter när man somnar från honom :/..
Lördags kom pappa med fru Lisa & dottra Cecilia och firade mig och bror min som fyller dan innan dopparedagen : )..
Och idag ha vi fått en Julagran från grannana Thanx..Så vi åkte & köpte lite pynt så nu står han här och lyser Julstämning (Om det bara kunde vari lite snö:()..
Bakat lite saffransbullar oxå & nu sitter jag här med ett glas vin och ska snart nanna kudden..Jobbar nu måndag,tisdag och på självaste juleafton..Inte kul men kan samtidigt vara lite mysigt och träffa de gamla och önske dom en GodJul..Många som sitter ensamma där hemma Hemskt!! Kan väl inte vaa så svårt att hämta hem dom om så för bara ngr timmar..
Ser fram emot dom 2 närmaste veckorna nu..Få träffa familjen och vara lite ledig ska sen bara jobba nyårsafton.Lite ledigt ska jag unna mig..Jocke jobbar nu Måndag&Tisdag och sen är han ledig..Så vi ska röja lite här hemma och få iordning på övervåningen.Fins alltid nåt att sätta händerna i.Ingen vila ingen ro..Men fasiken va bra det blir sen (Y)
NattiNatti..

8 kommentarer:

Anonym sa...

DEN BIDDE FIN DEN GRANEN,NU ÄR DET JUL HOS ER.

Anonym sa...

Vilken gullig gran, trodde faktiskt inte den skulle synas bland alla klappar..//Men tomtenissen kommer kanske till Vimpelgatan med flera kan jag tänka mig..// Ha´ det bra "sötisen"..//

Anonym sa...

Vilken gullig gran, trodde faktiskt inte den skulle synas bland alla klappar..//Men tomtenissen kommer kanske till Vimpelgatan med flera kan jag tänka mig..// Ha´ det bra "sötisen"..//

Anonym sa...

Men sååå tokigt det vart nu då, vet inte vad jag gjorde för fel..jaja dubbel sagt då hahahaha..//

vivan sa...

Vad synd att jag jobbar kväll i morgon igen...typiskt!

ha en bra dag i morgon och kör försiktigt...det var halt på grusvägarna ikväll!kramilikram!

Tini`S sa...

TomteMor kommer te VimpelGatan med massa : )

Mickan sa...

jag e inte alls finare.e ju flint på vissa partier till råga på allt..fin gran!skäms på dig o somna ifrån björn!!!!älskar han!...o dig..pussss

Anonym sa...

Hej!
Trevlig och mysig blogg du har! Kikade in via vwellermo.blogg.se/ min mosters blogg. Ha en trevlig jul!

marina

slideshow