söndag 7 december 2008

TråkSöndag!!

Kallas det och känns som det..Undra varför?? Jag har aldrig riktigt brytt mig om veckodagar förr eftersom man jobbar som man gör..Söndag,onsdag lördag har aldrig brytt mig om vilken dag som ä vilken..Men nu bor man tillsammans med en Måndag Till Torsdag JobbarMan..Då är det skillnad då är Torsdagen som en Party dag o Söndagen som en tråkdag..Man typ bara väntar på att Måndag morgon ska komma och åter igen Änka..Trodde inte det skulle va så tråkigt men Tji fick jag..Ensamt & tyst i huset.. Blähä..Men när jag jobbar känns det lite bättre men bara lite ; )
Sova ensam ä hemskt!! Ingen och prate med heller..
Men nu ska jag jobba Måndag & Tisdag : ))
Och onsdag ska Mor & jag åka till Norrköping och träffa Mormor och min moster ska bli kul va längesen man träffa dom Pinsamt längesen : //
Sen stannar jag kvar i Motown och umgås lite med syss och barna..O sen äre Torsdag : )) Snabb vecka förhoppningsvis..
Annars har helgen vari kanon..Spela ju Bowling i fredags hur kul som helst fick dock spö av bror min Hmmm.. Men han var duktig,trodde jag inte Sry ; )
Och Jocke impa stort då han höll ett bowlingklot för första gången och fick en strike på 1:a slaget int illa int (Y)...
Och nu är "garaget" elr bion så gott som klar..Målat hele helgen..Bara matta o typ bioduken kvar sen blir det Premiär..Äntligen och jag får förhoppningsvis in My Man In The House ett tag ialf.. Är lite och fixa med här hemma med så inga ursäkter inte...
Lite sällskap har ju ingen gråtit över precis...
Nu blir det soggläge & Lite Kärlek ; )..Och bara vara..

7 kommentarer:

Mickan sa...

sorry syss...men mycket "klag"gällande jocke o hans jobb o söndagar o torsdagar...

såååå tråkigt kan det väl ändå ej kunna vara?

Var glad :)

Tini`S sa...

Klagar inte skriver bara sanningen..
Sanningen att om jag vill träffa honom får jag tacka nej till jobb helgerna om vi ska ha ett lite normalt liv..Men har insett att det är slut med det nu har ett liv jag med och trivs på mitt jobb!!Surt men sant..

Thez sa...

hör av dej när du har tid för oss

kram

vivan sa...

Hej på dig gummeligumman!
Inte skall du ha det tråkigt...ta bilen och kom hem till mig..så kan vi tjata lite....ser att du jobbar idag...men du har ju #hela# kvällen på dig!!!kramilikram!

vivan sa...

Glömde....du har en utmaning att hämta hos mig!!! kram!

vivan sa...

Tack Tina för den fina glada gubben!...sååå fin...måste nog lägga ut den på bloggen..he,he,he! kramilikram!

Tini`S sa...

VarseGod.. : )
Glader Gubbe till Glader Vivan : ))

slideshow