fredag 5 december 2008

Fredag=A Funny Day

Mmm Funny och Funny men är ju ialf Fredag, Ledig & Jocke är hemma (Y)..
Vakna upp till att det snöade blir så glad!!! Bara det stannar te Jul!! Jocke har idag skolat om sig till målare,fixing det sista till Bion..Undra om det finns nåt som den mannen INTE kan???Grym!
Försökte hjälpa till men känner mig som en stor inkompetent klumpeduns :S Inte kul..Och jag som gjorde iordning ett helt sovrum från grunden ENSAM!! Hur gick det till månnetro..Jo enkelt..Jag jobbar kanske bäst på egen hand..Är ju hans projekt egentligen och då äre kanske bäst att han får göra som han vill..
Sitter o pimplar lite vin nu,laddar för kvällen : ) Ska Bowla HalleLuja ..
O Äta lite Julbord med Bror min Daniel O Sofie Stina& Peter & Love..
Ska bli så kul om man bara kan hålla sig på banan o int tappa ngr klot!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

hei.
Hoppas du mår bra idag så där dagen efter bra;)och att du vann på bowlingen o maten var superb!

Vi hade det kalas!
Jag gick upp 6 idag:(
men inväntar micke så jag kan vila sedan:)

Ringer när jag vaknat åter igen i eftermiddag...
ha en bra förmiddag..KRAMAR

Tini`S sa...

Gick bra kom 2:a ;) Maten var bättre än vad vi trodde för dom pengarna (Y)..
Lit seg ä jag allt men men...
KraMs

slideshow