lördag 3 januari 2009

Bölar!


Snart ihjäl mig känns det som..Ska aldrig mer sluta röka och sen börja igen för att sedan sluta igen..
Sist jag slutade den 13 augusti var det för jag bara gjorde det helt apropå, orkade en kväll inte åka in till lilla byn för att köpa cigg..Så la av utan ngr löften o grejer..Och fan va nöjd jag var med mig själv..Gick skitabra ingen huvudväk bölade ngr gånger gick upp i vikt men vem bryr sig.Lukta ju lite godare..
Men nu Fy fan..Har gått in för att på nyårsdagen slutar jag..Mmm visst pressen från allt känns som den kväver mig, jag har inte valt att göra detta nu känns inte helt oki..För känns som jag ej valt at sluta pga mig, för att jag ska va rökfri vet inte riktigt vad jag pratar om mer än att jag erkänner att jag gjort fel i att trott man kan feströka..Trott att jag ska va grym på att sluta en gång till bara så där..Funkar inte så i min hjärna just nu kan jag säga jag måste trappa ner på det tror jag.Vet ej sitter utan cigg och vill ej åka och handla för jag vill inte känna mig svag men vill inte heller sitta o böla för ingenting för nå i hjärnan inte är som det ska nu.Känner mig full!!!!!
Fy faän!!
Annars är det bara bra med mig..Jobbat idag i Lerbäck kuligt..Kär & galen, miss my mom & siss..
Nje går o gräver ner mig och återkommer när suget är borta borta :/
Pözzz!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Envisnekråka det var ju det jag sa.

Tini`S sa...

Mmm jag vet det!!
Vad var det jag sa??!!
Du & Jocke kan ta varann i hand..
Jag är misslyckad!
KraM

Mickan sa...

men jag kan tycka att du inte ska sluta när du inte vill till 100 procent..blir ej bra då-du ska sluta för att du själv vill göra det o då till 110 procent.

men hejjar på dig vilket det än må bli vet du syss..

Anonym sa...

Ta´t lugnt sötisen..känn ingen press! Om inte du kan nu..så ta en tid när ingen vet...vi gillar dig ändå!

slideshow