fredag 2 januari 2009

SnörveL...

& Seg med en djävulsk huvudvärk..Blixtrar i huvet!! :/..Skylla sig själver..Sluta ju röka o börja ju igen..Men nu va mitt nyårslöfte att sluta..IGEN.Och nu har jag hållt upp sen igår..Bara man kommer över 1 vecka och på nå sätt slipper värken i huvet så kommer det gå bra det vet jag (Y)..
Igår vare en lugn dag..Inget bakis men seg blir man ju ialf..Bara vara.Tycker jag är tröttare idag..
Men var en trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat..Men sakna dig lite vet du syss :/
Nu blir det lugnt kanske tar med Love o hoppar i badet en svänga,lite smarrig mat och en film ikväller.
Kolla in vår fina Bio : )) http://www.minhembio.com/jocke.76/140312
Kanske nå besök hos nån granne : )..
Imorron blir d & jobba 7-16 Gode Gud gör så min huvevärk då är borta..Funkar int o köre på skogsvägarna med denna bang :/
Bye Buj

4 kommentarer:

Anonym sa...

PRATA INTE OM BAD BLIR SÅ AVUNDSJUK JU GUD VAD JAG SAKNAR ETT BADKAR.

Anonym sa...

Åhhh, stackare, men det är det kanske värt ett par dagar!! Panodil hjälper inte , eller!!!??Håller tummarna, snart är det min tur..hmmmm karraktären du vet, är inte den bästa..//kramizzar

Mickan sa...

missed u to big syss..

fin klänning:)
kärlek till dig!!!

vivan sa...

Hoppas att the "big bang" har givit sig av,och att du får jobba ifred!
kramilikram!

slideshow