tisdag 6 januari 2009

BortNysta..

..Hjärnceller..Har snart inga kvar prosat bort de flesta så snart är jag väl mer blåst än självaste blondinen her self?? :/
Så förbaskat trött i huvet..Aldrig haft sån huvudvärk förut när jag vari sjuker.Känns som om det är någon som hoppar inne i huvet på mig!! Skulle jobbat imorgon men fick ringa o sjuka mig..Typiskt när man får tider..
Annars en lugn dag..Gick nå upp vid 11..Jocke satt o såg hockey inatt te 4,jag tvärsomna i knät hanses..Så var skönt att få sova ingen ork..Mamma & Micke va hos bror förut så fick ett litet besök av dom..Alltid lik kul att se dom (L)
Sen har jag bara legat o gottat mig bort till varmare breddgrader..Thailand..Egypten..Sol,Värme,bad,kackerlackor,öl,drinkar och allt som hör utlandet till (Y)..Gjorde ett litet försmak kollage av vad som komma skall läggas ut på denna blogg inom detta år!!!! ;
Nu ska jag mysa upp mig i soffan med LoVe..
Och skratta mig bort med Björn Skifs i DrömKåken: ))

3 kommentarer:

Mickan sa...

haha vad härligt ni ser ut att ha,hade ni det mä?;)
Mollie somna NYSS-klockan är nu 23:27 pip.kul imorron bitti..vet ej vad de var me henne men somna gick ej.

hoppas du kryar på dig tills på tisdag nu bara..har lite att ta igen:)

Tini`S sa...

Gumman vill vara uppe med dig juh.. : ))
Ska jobba i helgen så är frisk te tisdag Mamma skulle komma på kvällen med..Natti KramiZ

Anonym sa...

Hej!
Trevlig blogg du har!
kul att hitta nån med blogg som bor i Askersunds trakterna! hittade dig via min mosters blogg vwellermo.blogg.se.
Ha en trevlig dag!

slideshow