onsdag 7 januari 2009

Pms..

..Kossan börjar ta över mitt liv just nu..Tillsammans med snor & feber kan det väl inte bli bättre??? Uhhh..
Vill bara kunna sova en natt..Inatt sov Jocke på soffan Hmm :/ Jag snarka visst..Ja vad ska man säga kan ju inte rå för det när hela näsan är täppt och andningen rent av skit..Sa jag kunde lägga mig där från början..Men blev int så..Hoppas denna natt blir bättre..Så han får sova och jag slippa skuldkänslor :(
Varit i Örebo en svänga,Jocke köpte tyg te ngr hmm absorbenter heter det nog ut till bion som ska ta upp ljudet Ähh..Fattar int så mycke av sånt dära faktiskt..Skulle vilja veta mer men snart kopplar man ju ialf varför man ska ha det just så & så..Killar med deras grejer aa.Så kan de reta oss om våra doningar ;)
Ja vi har alla vårat lilla egna..
Va & köpte Krukgubbar te Mor & Syss..4 vita blev det till dom och jag passa på & köpa nya frisyrer te mina dom blev så snygga så : ))Står vid tv:n och stoltserar..Med Buddha på andra sidan som vakar över oss ;)

Rastlös som bara den men orkar inte göra nå..Kanske blir te o läsa en bok..Elr hjälpa Jocke??
Blir ialf GrammisGalan ikväller..
Tjope & Frys int sönder ByeBuj

3 kommentarer:

Mickan sa...

ooo grammis galan,me like mucho:=)

te en bok o soffan!!!vet du hur länge sen jag fick bara vara o göra ingenting????du kan nog inte räkna så långt..

Anonym sa...

Hej! nja inte lika, men det är kul att fota=)

ANNA sa...

Hej Tina!!
Vi känner ju varann lite iaf.. vet vilka varann e o så.. Eftersom jag läser din systers blogg så länkade jag in på din..
Kul!!
Sen såg jag ju din fina buddha, o jag har ju en sån oxå *L*..
Var ju bara tvungen att kommentera det=)..
Du får krya på dig så mkt!!
Kram från Anna

slideshow