onsdag 14 januari 2009

En Helt Underbar Dag..

..Ibland ä vissa dagar mindre bra O vissa underbara..
Till viss del..Jag är ju som sagt barnfri!! Lever mitt liv som det behagar sover ut om ja ä ledi o bara finns,ingen att tänka på förutom Jocke då..Men barn!! Och har ju sovit i Motala inatt delade dubbelsäng med syster yster.. Vet att hjag någonstans hörde ett barn som skrek men brydde mig inte för trodde la d va nån dröm för man kopplar int mitt i natten vars man är..Men inom sinom tid vakna jag av att någon joddra o klappa mig i ansiktet..Hmm Jo då, sov ju hos syss så nu hade även lilla Mille hamnat emellan oss i sängen MysUngen..Men somna om gott till nästa drabbning..Mollie står o dra i mig..-Tina kom upp nu du måste vakta lillebror för mamma ska följa mig till dagis.. Gäsp..Vars ä jag..Kaffe Tack!! Upp o hoppa o där står han lilla mille o ler o luktar!! Härlig frukost byta blöja o int fanns d nå kaffe ( Mickan då!!!) Nyvaken utan koffein i kroppen byta bajsblöja, göra välling mata & söva!! Sen vaknade jag..
Mmm skulle ta en promenad o handla lite innan vi hämta molls på dagis men precis när vi skulle gå kom mor som va pigg & kry idag Härligt : ))Så vi fika sen åkte vi..
Hem o städa undan & fixa till PartyLite Partyr jag har haft ikväller : ))
Har vart trevligt..Arbetskamrater från LerBäck & Norra kom o Sofi & Stina : ).
Kul att träffa dom privat ett helt underbart gäng & så 6 liter vin har gott åt så va lit stoj & stim som d ska vara..Tack alla (Y) Nu kommer nästa drabbning den 27 Februari då vi ska ha ett 6 Party..Dom är alltid lika kul..För någonstans har ändå folk svårt med det med sex av någon lustig anledning?? Har la alltid varit så men lit lustigt egentligen för det är ju faktiskt bland det naturligaste som finns.. Jaja ska bli kul..
Så nu sitter jag här ensam :( Med Jocke i nån hotell säng..Så denna dag hade varit mer än underbar om han nu vart hemma och jag kunde krupit intill o bara somnat..Mmm men imorron äre Torsdag : ))
Fick så fina Tulpaner av Vivan & Stina Tack Snälla : )
Sweeta Dreamar..

7 kommentarer:

Mickan sa...

sitter här o skrattar :)vilken underbar morron du hade!men skäms på syrran som ej hade kaffe klart..hon borde veta bättre..OCH det vet jag igentligen..om vi inte hade varit vakna halva natten först du o jag sen en son på det..
Bättring till nästa gång..men du glömde ju det bästa..raraste av allt ju..jag var ju snäll mot dig inatt när magen skrek efter påfyllning..

kul att ni hafy en underbar kväll,e du värd..o skoj att träffa nytt folk,helst när dom är trevliga:)kan inte bli bättre.

puss o kram

Mickan sa...

semlor???vi glömde ju äta semlor!!!!

Tini`S sa...

Mmm beklaga mig över selmemissen på din facebook precis!!!!!
Thanx för mackorna inatt syss (Y)
NattiKramaR

Thez sa...

kul att ni fick en mysig kväll:)

hoppas att du får morgon kaffe nästa gång du sover hos syss din..:)

Tini`S sa...

Mmm ska jag kräva!! Men bruka få det faktiskt vet int riktigt vad som gick fel denna gång?? Hmm?!
6 Party den 7 Februari..Välkommen då : ) Sa te syss att ta med dig lit folk o kom upp kan ju bli kuligt ju..
KraM

Charmed sa...

Hej hopp.. Hur ska ho hat? E de den 7 eller 27 feb, som de e snusksamling på landet?? =)

Anonym sa...

Tack för det kortet joodå mille är så goer så där han sitter men den han sitter hos ja det är ju en annan sak det.

slideshow