torsdag 15 januari 2009

TråKtRött


Jag blir så trött på att vara trött för är man trött blir man tråkig och då blir man trött på att vara tråkig!! Kymigt? Men alla har ju sina dagar och alla är funtade typ lika..
Och blev nog så förvånad imorse..Det snöade och va kallgrader igen och jag som igår fick vårkänslor..Men får la vänta in sommaren o framförallt värmen ett tag till..Vill få lite färg o värme.Man blir så tillfreds med allt då tycker jag..Man bara njuter och allt som oftast har det leendet på läpparna som ofta fattas en på vintern..
Tog en lita sväng in till Byn o handlade lite för att få komma ut en sväng. Skulle rensat ut rummet på övervåningen hade jag tänkt mig..Blir tokig inombords att det ser ut som det gör rörigt som tusan.. Att det ska vara så svårt att ta tag i saker som man sedan vet kommer bli så bra!! Skäms på mig! Bättring ä på G!!!
Nje ska ut och förbereda maten blir biff med lök ikväller..Jocke dyker nå upp när som..Så skönt, så inatt spooonar TiniS så hon är pigg & laddad inför ett 7-15 pass på Lerbäck imorgon.. : ))

2 kommentarer:

vivan sa...

Haloj!
Har mailat över kort till dig!
Det går väl lika bra eller???
kramilikram!

Mickan sa...

oooo biff o lök!!!jag me vill ha..jag åt den dära pizzan vi köpte härromdan förrut.den var smarrig!

sluta vara trött..ta hand om varann i skeden nu inatt..

kramis

slideshow