tisdag 27 januari 2009

FastA!!!

Japp Fasta har jag idag börjat med,låter väl underbart??Not!
Men tyckte att min kropp behövde det har läst så mycket att det rensa ur och man ska må så bra efteråt. Allt slagg & skit försvinner tydligen.Och en läkare rekommenderade det för ex antal år sen.Så idag kom posten hem med det Lyxigt : ) Stod att det var företagspaket.. Så jag tänkte finns ingen tid att spilla så jag satt igång direkt (Y).. Huvudvärk redan och magen som en tumlare & så hungrig..Kurr..
Ska "äta" buljong blandat med vatten..Nåt salt som drar igång lilla magen..Sen massa te o soppor..8 gånger om dagen ska man få i sig detta då känns det nästan som dagen har allt för ngr timmar..Men blir nå dessvärre bara 4 dar för på lördag ska vi till Syss & äta gott då hon fyller 30 :)
Humöret komme förmodligen vara på topp..Men jobbar bara torsdag & fredag denna vecka & Jocke ligger borta till torsdag kanske lika skönt för honom, slippa TjurTina :/ Och rökat äre inte mycket av heller nu drar ner på det fortare än jag trodde jag kunde :))
Kroppen är fortfarande i ett litet vakum mår dåligt men ändå inte!Va skönt det kunde vara om man nu ändå ska få nåt skit att det kan bryta ut direkt än att det ska gå & dra ner kroppen istället.. Urk.. Jocke kom hem igår o mådde görilla o kräktes..Men sen var det inge mer med det Lustigt lustigt!!

Bror kom och hämta Saga för en liten stund sen har varit mysigt med ett litet barn här ikring men shit dom är överallt där dom inte ska vara..Blir det smått här så blir det & sätta igång med barnlås & fadderullan..
Men roligt har vi haft ialf.. Tack för lånet PözzAr!!

Inga kommentarer:

slideshow