fredag 23 januari 2009

Fredag,Mössa&Saknar

Jaha då satt man här frusen som attans och väntar på att brasan ska värma upp hus & mig!!Skulle jobbat kväller idag, men blev väckt kl 07.13 Pip. Var kris på Norra så bara o ta en kaffe & åka..Men skönt slipper jag jobba ikväll ialf..Nå positivt : )
Är så seg sov så illa inatt..Ingen att spoona med :/ Jocke har ju vari hemma nu en del så man blir ju van att slippa sova ensam.Så var inte lätt att få dom blå till att somna inte..Han ringde precis dom har fått leka av sig med Scooter åkning idag..Vill med testa det nån gång!!Och haft konferens som det så fint ska heta om man drar te Sälen en helg..(Hmm inget avis om nån undrar!)Så nu ska han bli Chef :) elr ledare för det han gör men tyckte det lät kuligare med Chef jag ;). Han ska hålla koll så saker funkar vet int så mycket mera men tycker det är roligt för han (L)
Nje nu ska snabeldraken fram så det blir lite ordning.Dammråttora de leker sig trötta här hemma..Blä.. Sen blir det ett litet HemmaSpa..Men allt vad det innebär & ett glas Rött självklart..Let`s Dance blir hos Grannarna med mat ikväller så slipper man va ensam :)

LOTTA!!!
Den kom idag min underbara fina mössa : ) Tack snälla du!!Sitter som en smäck,löst & skönt.. Så glader (Y)

Ha en trevlig Fredag Kväller & Skål!!

3 kommentarer:

Mickan sa...

fiiiin..Lotta e en jäkel på de mesta kan jag tycka:)

ha en mys kväll hos grannarna nu.
pussis

Tini`S sa...

Vissa dom kan allt du..
Dom tycker vi inte om va?? ; ))

Klart vi gör : ))

cherlokkan sa...

haha roliga ni är!! Du é jattefejner i den, tina! Gött!

slideshow