torsdag 22 januari 2009

Smirnoff Ice..

..& Soffläge & en brasa som knastrar..Så nicey så,men lite ensamt.. Jocke i Sälen Familia far away..Tänkte eftersom halva familjen bor här så kan den andra med flytta hit?? En bra ide tycker jag det låter som..:)
Men verkligheten är ju annorlunda den..Alltid!!
Real Life.. Om 33 år så går jag i pension!! Mmm om typ lika lång som jag har levat..Det ni.. Fira ju av lilla Hillevi på jobbet idag som går i pension men hon gick tre år innan..För ho tröttna på dagens "system" datoriseringar & allt.. Skönt o få rå om sig och bara vara kan man tycka men jag kan tänka..Tänk vad långdraget det kan bli med..Hoppas man har pengar så man ej behöver tänka så man kan resa ikring när man vill om man har hälsan i behåll..Det hoppas jag att jag har..Bara & börja spara om man ska leva livet glada dagar om en sisådär 33 år!!! Men dom hade ju en kulig grej för henne..Hon älskar blått & loppisar..Så vi alla hade på oss något blått och hade köpt en lita blå present oxå.Det blev uppskattat.Nåt o tänka på syss om du vill göre nåt för mig ;)Spjuver!!
Men så fick hon oxå ett presentkort hos en guldsmed här i Askersund..Himla käckt,var guldtackor istället för presentkort :)
Hon var den fösta som fick dessa guldtackor i lilla "Byn"..Men lite kuligare än en papperslapp..Så nu vet alla vad jag önskar mig..
SkåL & Natti

Inga kommentarer:

slideshow