måndag 12 januari 2009

TjoFräs...


...I all sin Prakt kom han hem med idag.. ; ))
Blev ej gräsänka så länge denna gång :) Vart o åka hem mellan arbetspassen så gött för han så.. Och för mig som int behöver nanna ensam (Y)..
Härligt härligt!!!
Har jobbat idag sen hem för att andas sen iväg igen på ett möte om ett nytt vikarie system dom skall införa from måndag..Vi ska kunna lägga våra egna scheman på datorn : ) Kanon om jag får säga det själv,hemifrån oxå.Lätt att ändra dagar o vill man jobba ialf trots att man lagt sig ledig så ändrar man bara det och vips så blir man tillgänglig..Nu kan man ialf få lite hum om när man ska jobba kanske kunna planera lite : )Och framför allt slippa detta ringande när man ej kan!! Fast allt ska gå genom datorn och sms så kommer bli lite tråkigt att int få prata med dom när de ringer in en.. Och nu kommer uskorna gå före de utan utbildning och det tycker jag ä perfa ; )) Har la int slitit i 3 år för inget.. Hihi..
Städat lite inför Partylite på onsdag..Åker te Motala imorgon så hinner inte det då HATAR städa..Skulle te optikern och kolla nya glasögon men väntar te jag blir miljonär!!!Så blir bara vara hemma hos syss Hmm int så lätt att bara vara där fullt ståhej hele tiden men dom ä underbara dom 2 små : ) Se om det blir en tjejkväll med mammis hon ligger i jordens förkylning..
Nje ingen vila ingen ro :/
StädTajm..

5 kommentarer:

Mickan sa...

"dom"?..men JAG då;)
Blir flygande jakob till kvälla mat imorron..O så lite annat gottt va?
Hoppas oturen vänder o en massa turliga jobb kommer...

Tini`S sa...

Va gött & vin hopps jag du har ; )
O du ä ju med goer d visste du la : ))
Ses imorron kram kram

ANNA sa...

Detta vikariesystem via datorn har vi redan på jobbet o det funkar jätte bra!!
Skönt att bara få typ sms o så o tider när man ska jobba
KJJAM

Tini`S sa...

Skönt att höra Anna : ))
Och det bästa... Att slippa bli väckt o störd när man ej vill jobba : ))

cherlokkan sa...

tips på billiga glasögon som dessutom är heta! jag har handlat tre ggr på www.favoptic.com

det du behöver där är bara att skicka in en kopia på recept från optikern och sen kostar färdiga brillor runt 500 kr! inte i närheten vad andra riktiga optiker tar. o jag är nöööjd. :)

slideshow