söndag 11 januari 2009

Helgen Över!!!!

Nu äre bara timmar kvar till vardagen tar sin plats i livet mitt..GräsÄnka blir jag nu igen på både gott och ont..Onda är att det är int kul och sova själver Och vakna ensam och frysa,ingen att spoona upp sig med.Att det alltid finns någon här hemma. Och det goda är att man längtar : )) Och int tröttar ut varann lik fort förhoppningsvis,Hmm!!!
Alltid nyttigt och va ifrån varann säger dom kloka men vet int om jag håller med till fullo..
Jobbade igår kväll och dagen idag..Och nu äre kökssysslorna kvar att ta hand om innan det blir Mys & kanske Film Läge : )..
Lite lövbitt och potäter klyftor Jammi.. : ))
Trots att Jocke "drar" imorgon ser jag fram emot denna vecka..Jobbar imorgon sen på möte med jobbet..Tisdag åker jag till Motala och ska sova hos syss..Blir en girlie kväll där mor kommer med.Länge sen det bara var vi 3..Lit vin Hmm hoppas jag ;)
Sen hem på onsdag då jag ska ha Partylite Party..Så välkommen välkommen bjuds på Vin Mmm..
O sen äre ju Torsdag!!!
ThanX för allt..

9 kommentarer:

ANNA sa...

Visst är det bra o va ifrån varann så man får längta men jag säger som du , jag vet i faen om jag håller med.. Har varit borta i 2 dagar från J och bara ville hem ;).. Men jag har haft kul ändå.. Hoppas du får mkt o göra så tiden går fort denna vecka;).. Mys ordentligt med M&M!!!
Kraam

Mickan sa...

Äsch jag håller inte med er 2 turturduvor-man behöver vara ifrån varann!..När man är ifrån varann så längtar men ,men sen när man är tillsammans så längtar man efter att dom ska dra:)
..Men Ni Två håller nog inte med mig,en sak som e säker;)

Mickan sa...

ps:jag är visst "in love"..så dä så:)
ds

ANNA sa...

Gumman då näää jag håller inte med.. Kan inte va ifrån..
men om ngr år kan vi ta upp ämnet igen;)

Tini`S sa...

Om ngr år är jag med på den diskussionen : ))

Charmed sa...

Ja håller med dej Mikaela.. Hahaha

vivan sa...

Får jag ta med mig Lingan?
Det är min gravida dotter...har inte frågat henne men tänkte göra det om en stund. Hon kommer på sen middag...hon har jobbat över och är själv hemma...sambon jobbar natt! kramen!

vivan sa...

Ev tar jag med mig Stina Grannen som du träffa på trappan....kram igen!

Tini`S sa...

Hörru Vivan hoppas du läser detta snart.. :/ För jag kan ej skriva kommentarer på din blogg?????
Nå vajsing kanske :/
Men du får ta med vem du vill tänkte j säga så länge du inte kör!!
: ) Kram

slideshow