fredag 30 januari 2009

UnderBara FreDag


Jajamänsan.. Efter alla dessa år i vården med oregelbundna arbetstider, jobb helg som vardag.. Har jag börjat uppskatta helger.. Jocke kommer hem te helgen så då lever man "Helg".. Alla som jobbar i vården vet exakt vad jag pratar om : ))
Underbara känsla..Och denna helg har jag tagit mig ledigt.. Mys idag Syrrans 30 årskalas imorgon :) En liten grannfest på kvällen..Sen bara vara söndag,Kanske ett litet ryck i "gästrummet"..

Jobbade idag.. blev så glader är en dam som stickar och jag fråga henne för bra länge sen i förbi farten om hon hade tid o ville så fick ho gärna sticka mig ett par raggsockor.. Och idag så fick jag dom Tjo : ) Så snäll så..Mysiga va??


Nu ska jag åter gå till Fredags Myset som består av.. Kärlek,RödVin,ThaiGryta & Lite Mer Kärlek..

4 kommentarer:

Mickan sa...

kan tilläga att inte bara i vårdens arbete o tider så uppskattar man helgerna ..

vilken myspys kväll hos er..här blir det mc donalds till lets dance!

syns imörra.
hälsa jockepocke..

Tini`S sa...

Oki även ensamstående gräsänkor med 2 vildingar ; )
Ses Snart KraMiz..
Hälsa du me`

vivan sa...

vad skönt med lite ledighet för dig!
Jag har semester i helgen...är grisvakt!!!!
Päronen är till Riga och förlustar sig!
Allt gott till er kramen!

Charmed sa...

Fina socks.. Snäll dam ;)

slideshow