torsdag 29 januari 2009

Aaaa Torsdag kväll..Love är hemma och det märks det för nu står Tv:n på Hockey såklart vad annars..? ;)
Väntar på att våra goa varma mackor ska bli klara..Äta slöa,mysa & bara vara.
Lite seg i kroppen förmodligen efter min Fasta..Men i huvet är jag hur pigg som helst..
Jobbat idag kul o komma ut o träffa lite folk..O imorgon blire åter igen jobb :)
Natti Natti Spoonen väntar ; )


Va inne på en blogg & kolla lite & där kunde man vinna detta.. :)

Så gå in & "vinn" & mys te det te AllA HjärtanS DaG.. http://tefrossa.blogspot.com/2009/01/fira-alla-hjartans-dag-med-tefrossa.html

3 kommentarer:

Mickan sa...

hååller med om att det känns när gubben(gubbe o gubbe)kommer hem..det lever i huset igen på nåt härligt sett"syns SNART"!jippppiiii

Imörra blir det smörgåstårta tillverkning på min gata;)
hälsa kärlek.
kram!!

Tini`S sa...

Ooo jag längtar till den smaskens
: )..
Jo huset får liv..Mmmmys
Hoppas det gick bra att jobba
KramIz

Charmed sa...

Hejsan..
Hmm,fasen va jobbigt att veta att Love är hos dej o inte hos mej.. Trodde hon va hos sin pappa*ler*
Imorrn kommer min gubbe oxå hem, min kommer ju på fredagar han.. Hoppas det känns likabra för mej som för er...
Helgen kommer rulla på som aldrig förr.. O nästa vecka oxå.. O sen är det FEST!!!! Pözz

PS tror de kan bli nåt gottit till efterrätt oxå... Mumma a la Tessan

slideshow