fredag 27 februari 2009

FriDaY!!!!

Solen skiner..Och skapligt varmt ute..Töar ialf..Underbart på rätt väg mot våren.. (Y)
Längsta vintern jag kan minnas..
Har städat & fixat..Ska nå ta & göra något att äta kanske så lätt att glömma det..Mmm är man 2 hemma så tänker jag bara på mat,va ska man äta & bla bla..men ensam klarar sig utan föda uppenbarligen därav huvebangen som hälsar på då & då :/.. Inte bra Tina!!
Sen bär det av till Hallsberg..Har blivit avanmäld från A-kassan av arbetsförmedlingen jävla stollar..Pga att dom har gjort fel.Kan bli så irriterad.. För att återigen bli påanmäld måste jag ta mig till arbetsförmedlingen och visa leg på att det är jag!! Men man kan få lösenord via telefon till sidorna man har..Knepigt,lustigt system!!
Så blir en tur..
Har en klump i magen undrar varför?? Brukar alltid betyda Bad Luck elr nå sånt..Gillar den inte kan jag lova..Men kan ju vara nå annat med förhoppningsvis..
Ha en underbar fredag..

3 kommentarer:

Anonym sa...

..tappade du blogg lusten syss?:(
Jag om nån vet hur det e med den..
Tid är väl nåt som man inte har!

vi får plinga varann nu då:)

puss
/Lillasyster

Tini`S sa...

Haha tappa den med dig tror jag :(
Nje har glömt bort det bara & har int haft tid..Hmm det lät illa..
PözzaR

vivan sa...

Tjolahopp!!!
Läget tjejen...hur gick partyt????

Kramen!
jobbar on- tor kramen/ vivan

slideshow