tisdag 3 mars 2009

Tisdag Kväller!!

Dagarna går fort.. Tycker inte man hinner med mycket alls.. Dygnet skulle nå ha ngr extra timmar..
Helgen har varit bra & mysig..En sån dära perfekt helg faktiskt..Gick lite för fort bara..
Hade sexparty i fredags det var kuligt & trevligt med lite fest.. Blir ett till sådan i Maj nångång men då endast med tjejer :) Många som vill komma men tyckte det var träligt med att killar var med och det kan jag förstå för dom som inte har någon med sig!! Så I maj blir de 6 igen och förhoppningsvis varmt så man kan grilla oxå :) Tjope..
I lördags var jag i Motala och firade min "pappa"..Var trevligt & gott med mat :).. Jocke stanna hemma & nanna kudden han :/ Sjuker var han..
Blev sen Schlager på kvällen & Plankstek & Vin Mmmums..
Vet inte men känner mig besviken på årets låtar elr hela upplägget..Tycker allt är en enda röra.. Var bättre förr tycker jag med en endaste final.. Men ser ialf fram emot Årets Final då vi ska till Motala till Brygget (en pub) & kolla.. En vän som styrt upp det hela så blir nå en Perfa Kväll!! Med mat & lit dricka.. Y
O söndagen vart lugn den..Mys & film..
Igår jobbade jag & även idag & imorron sen vet jag ej något mera men förhoppningsvis rullar jobben in nu när jag KORS I TAKET är frisk.. Inte illa, en vecka har baskeluskerna hållit sig borta! Och fler ska det bli..

Nu ska jag glutta på den patetiska men ändå funny serien Glamour & sticka färdigt en halsduk jag få beställning på..

KraM & Hej & Var Rädda Om Varann

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagarna går fort säger du jag tycker dom bara rusar jag.kram

Anonym sa...

jag kan tycka att dom sviper svischhh förbi!
lillasyss..

slideshow