lördag 21 mars 2009

Härliga Helg..

Japp så var det lördag dess dagar har gått hiskligt fort.. Blä :/
Är nu frisker från alla bakterier får jag hoppas, mår ialf bra.. : ))
Igår var det en sån dära lugner dag som aldrig tog slut.. Var & handla sen hem o bara var..Gjorde oss en pizza sen vart det & heja på Magnus i Lets Dance..Han är Grym!!
Idag har vi varit i Motala & bytit soffa med Mor : ))
Fick ett ryck att vi ville byta så då gjorde vi det så nu har vi ett nytt fint vardagsrum Ihha..Med en soffa vi älskar! Ska köpa oss en schäslong bara så ni alla får plats när ni är på visit ; )
Man får lite nya tag & energi när man känner att värmen är på väg & snön den försvinner..
Och ingen resa blir det.. Stora tårar rullar.. :(
Blir & fixa & köpa lite te huset istället men i höst sitter jag ialf på ett plan!!!
Ska nu mysa iordning bygget lite sen blir det Robinsson & goa revbenspjäll & Baguette & lit rödtjut..
Trevlig LördagsKväller

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för snabb titten.
Vart otroligt sugen på spjäll just NU!
Hatar pakter!R kanske man ej vill se..men kan ej låta bli..

natt natt syns måndag.
/hugs Lilla syster

Tini`S sa...

Same here rädda människor..Var inget br tycker Jag :/
Jag kan köpa det åt dig på måndag m du vill??
Tack för kramande av sonen så underbar.. Ses Snart Pözz
XXX

vivan sa...

Ingen resa???
Synd...men det går fler tåg...eller!
Skönt att du mår bra...nu får du härja med karn din så han blir färdig med er altan så han kan komma till mig sen...kramen!

slideshow