tisdag 24 mars 2009

Livet Är En Fest?? Elr..

Kan väl inte säga att mitt liv stämmer in på dom orden just för tillfället!!
Haha hade ju som sagt halsfluss förra veckan.. Har mått bra sen typ i lördags.. Ihaa..
Men idag börja skiten igen.. Jappsi..Influensa elr nå lustigt har kräkts & magen är som en torktumlare,blundar jag känns det som jag är på en båt som är mitt i hela havet stormar typ!! Uhh :(
Åkte till Motala igår och har haft härligt med Molls & Mills..Träffat Mor oxå Nicey.. Molls Och jag tog en promenix ner till Råssnäs och kolla fåglar O bara hade det mysigt..Och Mille han har börjat gå & vilken stil hihi han går på sidan han är för skön, nån gladare unge får man leta efter kan jag lova!!


Men idag så var det sjukstuga på Vimpelgatan Jag vart dålig & syss & lille Mille.. Mammi med..Var bara SkruttMolls som var pigg..
Skulle jobbat kvällen idag så höll på att skämmas ihjäl när jag var tvungen & ringa förut fy valingen.. Tur man ej är fast anställd för tillfället hade la fått sparken för länge sen!!!

Men nu är jag hemma i mitt lilla hem..Skönt men så ensamt :( Miss min andra hälft..Och barnas stoj faktiskt!!
Just nu känns det som den utlandsresan som nu inte blir av skulle sitta fint.. Behöver nå kul & se fram emot ju.. Tycker detta år inte varit speciellt kul fram tills nu.. & tycker synd om dom ikring mig..
Men efter dessa farser borde mitt immun försvar byggas upp så det står emot det mesta året som är kvar!!!

Nu ska jag mysa upp mig i soffan & glo på gamla såpor & bara vara..

2 kommentarer:

Anonym sa...

tyck inte synd om mig bara..självförvållat kan jag tycka..
Micke kom just-nu Syss kan jag få vila upp blodet;) o tack för titten o alla presenter..
O vad Mollie tjatar om påskhelgen ,hon bara pratar o gnatar om den:)men skoj för er tycker jag,ni kommer ha det otroligt mys det vet jag:)

Njut av lugnet!

kramar littlesis.

Tini`S sa...

Kanske det kanske.. Men må dåligt är ju inge vidare hur det än kommer sig..
Jo hon verkar tycka det ska bli kul : )
Och det tycker vi oxå..Skönt & kul att få lite tid med den lilla tjejen bara vi.. Var ju inte igår precis..
KramAr BiggSiss

slideshow