måndag 30 mars 2009

Måndag Morgon!!

Skönt & få vakna till solsken.. Lugnet i kroppen infinner sig på nå kymigt sett : ))
Men att sitta här kl 07.10 pip äla ingen höjdare precis.. :/
Jocke har åkt iväg till Stockholmia på jobb. Och min tele har plingat så blir kvällsjobb för mig ikväller.. : ))
Är nu ialf FRISK!!! Och jobbade i fredags & igår så nu är man fit for fight igen, men lite oroväckande att Jocke fråga mig imorse om jag höll på att bli förkylder?? Har den blä dåliga vanan att snarka när jag är kylder & det var vad jag hade gjort tydligen..Inte bra inte!! Vilöksklyftor & vitaminer kanske man ska livnära sig på ett tag framöver..

Annars har det varit en lugn helg.. Vädret har ju varit skit snö & sen töar det.. Inget kul alls..
I fredags tog vi en tur till Örebro & shoppa lite.. Var kanoners. Köpte lite till hemmet en "ny" vägg & en schäslong som inte kommer föräns nästa vecka. Men väggen den blev grym den :))
Köpte panelgardiner som vi satte upp på en hmm stång så är som en fondvägg :) Bilden är lite dålig & kan garantera att det ser mucho bättre ut på riktigt (Y)

Annars händer det inte så mycket.. Denna vecka har jag inte mycket jobb inplanerat men det kommer förhoppningsvis. Ev ska jag träffa en gammal vän Liv i Örebro som jag ej har träffat på vet inte hur många år.. Dåligt dåligt!!!
Men laddar för påskhelgen jag :) Då blir det påskmiddag här & Molls ska vara kvar här hos oss.. Inget lugn då inte.. Vi ska åka in till Lek & Buslandet i Örebro & se om alla barna sinnen finns kvar ;) O Lilla Saga ska oxå följa.. Blir en mysig påskhelg.. Ovant men härligt med barnspring i huset : ))

Blir nå en tur till sängen nu..Om man ska orka med et kvällspass ; ))
Ha en solig underbar dag :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

vart jätte fint,verkligen:)

kramis mikaela

Tini`S sa...

Blir bra & bättre när allt kommer på sin plats sen :))

vivan sa...

Va, skönt att förskylningen har gett med sig!!
Nu håller jag mina tummar att du får vara bra....Kramen!

mamma sa...

Snygg vägg då.

slideshow