onsdag 18 mars 2009

SoffPotatis!!!

..Yepp thats me..
Nu är snart arslet lika brett som soffan, för här sitter jag dag ut & dag in Ihhaaa... Men idag har jag faktiskt vari i Byn : )) Komma ut lite utan att va utpumpad på energi när jag kom hem.. Mår mucho bättre idag och halsontet är så gott som borta Thanx..
Fick idag reda på vars jag ska vara i sommar & jobba och blir på Norras Hemtjänst. 5 veckor med schema det gillar jag : ))
Annars äre lugnare än lugnast.. Bror var här & åt pannkakor med mig göttit men luktar ju abel :/
Sitter o drömmer mig bort till värme & sol, men blir nog inget med det.. Loves Jobb går inte ihop sig med tidpunkten..
Så om någon vill följa med mig en vecka till Tunisien den 6 Maj slå en pling : ))
Skulle åkt till Motown en svänga imorron men nu ligger både mor & syss sjuka så blir inget med det :/ Blir förhoppningsvis en tur på måndag ialf..
Nu ska min åter igen min "hungriga mage" ta & titta på Halv 8 hos mig.. Ett litet favvo program, tycker det är kuligt att se vad alla hittar på för mat Jammi..
O hur underbart är inte vädret då??? Sol & Värme :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

O den solen o värmen hoppas vi i fortsättningen oxå på.

Anonym sa...

Ta med dig mamma vet ja!
Hon behöver lite sol och värme!
tassar in och säger hej...hej då!!
Kramen!vivan....

Tini`S sa...

Mamma vill ju inte :/
Vill du :)????
HiHi
KraM

slideshow