måndag 16 mars 2009

Måndag!!

SjukMåndag :/
Helgen den försvann lik fort som den kom :(
Var ju lite dålig så jag missa min Schlager Kväll & Mollies DAG.. Men tur jag höll mig hemma.. Vaknade igår att min hals va svullen! Så svullen att jag hade panik för kunde knappt svälja.. Ringde sjukvårdsupplysningen som skicka mig till en jourvårdcentral i Örebro.. Domen blev Hals & Ögon Fluss!!!! Ihhha.. Nu äe bara maginfluensan jag ej haft!! Bevara mig från den please.. Så är nu sjukskriven en vecka..Och denna gång ska jag lyda Doktorns lilla råd STANNA HEMMA & TA DET LUGNT!!!
Soffpotatis är numera mitt nya namn..

Igår njöt jag ialf resten av dagen med att insupa sol & lite värme & vårkänslor.. Som idag typ är som bortblåsta..Duggregn o dimmigt.. Brrr..
Kollat resor hela Fm som nästan blev bokad men inte!!!
Prata om att åka iväg i Maj för att komma bort och bara umgås lite för sen äre så mycket som ska göras så inte kommer det hinnas med då.. Så får ta leva lit snålt ett tag för att komma iväg.. Tunisien elr Samos kolla jag på men lutar nog åt Tunisien.. Men har ju en sambo som liger ute o jobbar så måste ju anpassa lite efter det..Men lättare sagt än gjort..För resdatumena passar inte riktigt in med dom vi kan.. Så får nog fotsätta drömma mig bort!!

Ska värma mig lite soppa så jag får ner lite mat i min nu inte så stora mage :)
BTW.. Idag har jag vari med i Radio haha.. Va på väg hem från affären och de prata om nya programledare till melodifestivalen så man kunde ringa in det gorde jag lite på skämt & dra på trissor jag kom ju fram!!! Sa jag ville ha Björn jag : ))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha,sicken tur du hade..alltid något uppiggande mitt i eländet! Nu måste du vila och lyda "farbor dokorns" råd, sötisen!
Skulle väl vara skönt komma iväg till sol och värme för dig!! Hålle tummarna..krya på dig nu, och var rädd om dig!!!

Tini`S sa...

Thanx.. Haha d var lite käckt att komma fram (Y)
Jo det skulle va skönt efter dom senaste månadernas sickness :/

slideshow