tisdag 28 april 2009

Ja då har man då haft en fullspäckad dag igen.. Underbart..
Jobbat och nu ikväll var jag på PartyLite party hos en jobbar kompis.. Älskar dom ljusen men man blir lite fattig men men..Nå kul ska man la unna sig då & då..Japp..& partylite har även spaprodukter så ska ha ett litet spaparty nu i maj, mys bara o komma (Y)
Bara jobb nu tycker, jag är nå uppe i heltid snart : )) I Like.. Skönt att ha nåt att göra och kunna planera sina dagar..Bara & tacka & ta emot när folk blir sjuka..Sry men andras olycka min lön!!! Har ju ialf jobb nu till v 33..Så att kunna släppa pressen som blir till stress som till slut blir till lite deppiga stunder har jag nu gömt undan ett tag framöver..
Imorron hoppas jag solen tittar fram börjar ej jobba förräns kl 16.00 så lapa lite sol skulle vaa skönt & plugga lite..Hemska ord Plugga!! Alla i kommunen ska ha ett Insulin prov..För att få sin delegation..Och jag har hört att på detta prov får man inte ha ngr fel på vilket då iofs är förståligt..Men mina nerver är i uppror..Jag vet att jag kan men när man sitter där och ska formulera sig o det ena med det 3 så får jag blackouter & vips så är allt jag kan som bortblåst..Så är hispig!! Så min morgondag består i plugg & jobb sen hem & mys..För är ju kortvecka så Mr Love kommer hem Ihhha ; )
Och på Torsdag bär det av till Motown & inköp av ute möbler en kaffe hos syss sen kanske en majbrasa på kvällen & nå gott & dricka.. :)
På fredag kommer mor & far & då blir det grillning.. Har lagt mig ledig i helgen så ska bara vara.. På måndag ska jag vara "mamma" till lilla Sagis då vi ska ta en tripp till Motown & besikta bilen & mysa me syss & barna & mammis..
Andas.. : ))
Nu lägger jag ner...Natti kramar : ))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du nu får jobba:)
spa grejjen får jag kolla upp då syss..låter hur mys som helst:)

Måndag kan d ju bli så att jag o Micke far iväg,men barna kan ni ju mysa med tills vi kommer hem..spännande.
Hälsa J o mys på!

Anonym sa...

väldigt mycke mys just nu :)
/Syss igen..

slideshow